Polscy hotelarze w czołówce najbardziej gościnnych w Europie

Goście są coraz bardziej zadowoleni z jakości obsługi świadczonej przez pracowników hoteli w Polsce. W zestawieniu krajów nasz kraj awansował do czołowej piątki w Europie – wynika z badań międzynarodowego portalu rezerwacyjnego Hotel Info. Najlepiej ocenieni zostali hotelarze ze Słowacji (8,76 punktów na 10 możliwych). Zwycięzcę wyłoniono na podstawie ponad dwóch milionów ocen. Również w Bułgarii i Polsce gościnność zyskuje na znaczeniu. Obecnie bułgarscy hotelarze, którzy zgromadzili 8,70 punktów, zostali ocenieni lepiej niż w roku poprzednim (8,40) i dzięki temu zaliczają się, podobnie jak polscy z 8,67 punktami (wcześniej 8,52), do najlepszej piątki w Europie. Natomiast zeszłoroczni liderzy, Finlandia, Niemcy oraz Austria, stracili swoje czołowe pozycje. Austriaccy hotelarze zostali ocenieni przez gości na 8,61 punktów, co jest lepszym wynikiem niż przed rokiem, jednak pozwoliło to na zajęcie tylko 6 miejsca. Właściciele niemieckich hoteli muszą zadowolić się niższą oceną, która wynosi 8,55 punktów (wcześniej 8,59) i siódmą lokatą. W ocenie uprzejmości przez turystów Finlandia (8,44), która była ubiegłorocznym liderem, spadła na miejsce 12. Jeżeli podróżni w Wielkiej Brytanii oczekują przysłowiowej brytyjskiej uprzejmości, to wynik na poziomie 7,95 punktów jest mniejszym powodem do dumy dla tamtejszych właścicieli hoteli. Wielka Brytania i Dania (7,75) znajdują się na szarym końcu w Europie. 20 najlepszych krajów europejskich w porównaniu rocznym* Warszawa nowym liderem Podczas porównywania największych miast Polski turyści ogłosili Warszawę (8,87) nowym liderem. W porównaniu z ubiegłym rokiem (8,47) poziom gościnności w warszawskich hotelach znacząco wzrósł. Również w Krakowie (8,69), Łodzi (8,63) i we Wrocławiu (8,57) goście byli bardziej zadowoleni z jakości usług świadczonych przez pracowników hoteli. Tym razem na końcu stawki uplasował się Poznań, który mimo wszystko zanotował dobrą ocenę, wynoszącą 8,52 punktów. Godne uwagi: Zgodnie z oceną turystów we wszystkich miastach czołowej piątki hotelarze byli bardziej gościnni i pomocni niż w roku poprzednim. Ranking najlepszych pięciu miast w Polsce: uprzejmość i kompetencje personelu hotelowego*

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *