Lastminute.com – firma oferująca online rezerwacje miejsc w samolotach, hotelach, restauracjach, a nawet w teatrach – zdecydowała się powołać dwie oddzielne dywizje: jedną do obsługi sektora business-to-consumer, a drugą do obsługi sektora business-to-business. Operacja zostanie przeprowadzenia od razu w 13 krajach Europy. Częścią B2C, w składzie której znajdzie się marka lastminute.com będzie kierował obecny dyrektor wykonawczy na rejon Włoch i Hiszpanii i szef strategii konsumenckiej grupy, Alfonso Castellano. Obejmie on również funkcję pierwszego wiceprezesa i dyrektora ds. marek konsumenckich w Travelocity Europe, która jest właścicielem lastminute. Z kolei, dywizję B2B będzie budował obecny dyrektor wykonawczy na rejon Wielkiej Brytanii, Mark Jones wraz z generalnym dyrektorem grupy, Ianem McCaigiem.
Źródło: e-Hotelarz.pl / TravellMole
Dodaj komentarz