Mercure najsilniejszą marką hotelową w Polsce

Mercure został uznany przez konsumentów za najlepszą markę wśród hoteli i drugą w segmencie podróże – czytamy w  opublikowanym właśnie raporcie KPMG pt. „Jak budować pozytywne doświadczenie klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim.”. Wysokie wyniki - we wszystkich analizowanych Sześciu Filarach Customer Experience, dały marce Mercure 10. miejsce na liście TOP 100 najsilniejszych marek w Polsce.


„Mercure jest marką łaczącą w sobie siłę globalnej sieci ze znaczącym elementem lokalnym. Mercure oferuje gościom komfort oraz przyjazną atmosfrę i niezapomniane doświadczenia.  Każdy hotel Mercure poprzez swój wystrój i menu opowiada autentyczną i inspirujacą historię danego regionu, miasta, kraju. Mercure Kraków Stare Miasto jest najlepszym tego przykładem. Ambicją marki jest dostarczanie inspirowanych lokalnie spersonalizowancyh usług, których poziom gwarantują hotelarze z pasją. Oczekiwania podróżujących Polaków zmieniły się,  a hotele Mercure są doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby – naturalnej gościnności i atrakcyjnego programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, który umożliwia korzystanie z unikalnych korzyści. W epoce podróżnych, którzy są non-stop w sieci, wiarygodna marka, która wzbudza emocje musi gwarantować  dobre ceny jak na platformie accorhotels.com” – tłumaczy Luc Gesvret, dyrektor ds. sprzedaży, marketingu i dystrybucji Orbis S.A.

Personalizacja oferty i podejścia do klientów, oraz jakość hoteli Mercure, sprawne zarządzanie oczekiwaniami gości oraz umiejętność wczucia się w indywidualną sytuację konsumenta (empatia) - to elementy, które wyróżniły  markę Mercure i które były najcenniejsze dla polskich konsumentów w segmencie „podróże”. Badanie „Jak budować pozytywne doświadczenia klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim.” przeprowadzone zostało w Polsce w 1 kw. 2017 r. i pierwszy raz w naszym kraju. Wzięło w nim udział 5 000 osób, których zapytano o doświadczenia z  200 markami z 9 branż. Na tej podstawie opracowano zestawienie TOP 100 BRANDS, obejmujące najsilniejsze marki w Polsce oraz zestawienia liderów w poszczególnych branżach. Mercure w swojej kategorii – „podróże” – jest najsilniejszą marką hotelową, która generuje pozytywne emocje i doświadczenia.

Mercure jest marką hoteli należącą do grupy AccorHotels. Wyłącznym franczyzodawcą marki Mercure w Polsce oraz w pozostałych 15 krajach Europy Środokowo-Wschodniej jest Orbis SA. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie, z czego 23 hotele w Polsce.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *