Le Meridien w Krakowie i Barcelo w Elektrowni Powiśle   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Bitwa gigantów o gości i inwestorów przez tworzenie nowych marek. Kto będzie zwycięzcą i dlaczego? Rozpoczął panel liderów rynku podczas Hotel Trends 2019 – największej konferencji hotelarskiej dla Top Managementu branży hotelarskiej w Polsce, która odbywa się w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Gheorghe Cristescu i Jaime Buxó Clos ogłaszają otwarcie nowych hoteli - odpowiednio Le Meridien w Krakowie i jednej z marek Barcelo w Elektrowni Powiśle.

Jeszcze 10 lat temu sieci hotelowe miały po kilka marek - teraz mają ich po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt i co roku tworzą nowe: dla millenialsów, soft brandy, marki skupiające hotele niezależne, marki aparthotelowe itd. Po co? Czy w celu zaspokojenia coraz bardziej zróżnicowanych potrzeb gości? Przyciągnięcia inwestorów? A może osiągnięcia efektu skali i przeciwstawienia się z jednej strony OTA’s, a z drugiej rynkowi najmu krótkoterminowego mieszkań? Czy masowe tworzenie nowych marek nie rozmywa ich tożsamości?

Na te pytania próbują odpowiedzieć uczestnicy panelu liderów rynku, który poprowadził Owen Prichard, dyrektor wykonawczy, szef usług doradczych EMEA, CBRE Hotels. Uczestnikami panelu są: Wi Jaime Buxó Clos, szef rozwoju, Barceló Hotels & Resorts, Gilles Clavie, prezes zarządu, dyrektor generalny, Orbis S.A., Gheorghe Marian Cristescu, przewodniczący Społecznej Rady Turystyki przy MSiT, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego, Willemijn Geels, Wiceprezes ds. rozwoju na Europę, IHG, Mark James, starszy dyrektor, Collections Brands, Marriott International Europe i Andreas Lackner, szef regionalny ds. zarządzania markami w regionie EMEA, Hilton Hotels & Resorts.

– Powinniśmy wszyscy pracować nad tym, aby Polska rozwijała swoją markę destynacji podróży. Pomagamy więc innym, aby rozwijali swój potencjał w tym kraju - mówi Willemijn Geels. - Chcemy wzmocnić obecne marki i umocnić ich portfolio. Nie mamy aż tak dużo marek jak ma nasza konkurencja, dlatego chcemy wzbogacać nasz portfel. Jeśli chodzi o standaryzację, zauważyliśmy, że musimy pracować w bardziej elastyczny sposób.

- Wspieramy hotelarzy w pozyskiwaniu klientów, bo wierzymy, że w ten sosób uda nam się wypracować zadawalające ceny pokoi - podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, przewodniczący Społecznej Rady Turystyki przy MSiT, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.


- Ważne jest personalne podejście do gościa hotelowego i potfolio powinno być dostosowane do różnych potrzeb gości, dlatego nasze portfele są do tego dostosowane – mówi Gilles Clavie. - Chcemy zróżnicować nasze podejście, aby każdy nasz klient dostał to, czego potrzebuje.

- Mamy zróżnicowaną ofertę w różnych krajach świata, dostosowaną do oczekiwń klientów różnych marek – zauważa Mark James.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *