Anna Czajkowska, ostatnio director of rooms operations w Sheratonie Warszawa, została dyrektorem sprzedaży i marketingu hotelu Raffles Europejski Warsaw. Jej poprzednik, Grzegorz Włodarczyk, został dyrektorem marketingu hotelu Four Seasons w Moskwie.

Anna Czajkowska posiada 16-letnie doświadczenie w branży związane z warszawskimi hotelami. Była członkiem zespołu otwierającego The Westin w 2002 r. Dwa lata później objęła stanowisko assistant front office managera w Sheraton Hotel & Towers. Następnie dołączyła do zespołu sprzedaży i marketingu na stanowisku account managera, odpowiadając za działania sprzedażowo-marketingowe dla dwóch hoteli – Sheraton i Westin. W latach 2012-2016 pracowała w dziale sprzedaży InterContinental jako assistant director of sales & marketing. Kolejny etap kariery spędziła w Marriott International, na stanowisku complex director of sales business travel & government, zarządzając zespołami sprzedaży w hotelach Sheraton i Westin. Od marca tego roku pracowała jako director of rooms operations w Sheratonie, skąd dołączyła do zespołu Raffles Europejski. Jest absolwentką SGH z tytułem magistra zarządzania i marketingu.
Dodaj komentarz