B&B Hotels w Rzeszowie w miejscu Best Western   OTWARCIA

Sieć B&B Hotels wydzierżawiła w Rzeszowie hotel z 64 pokojami, który ostatnio działał jako 4-gwiazdkowy Grand Ferdynand Downtown Hotel Rzeszów, a w ub.r. były to dwa połączone hotele pod markami Best Western Plus Ferdynand (otwarty w 2010 r.) i Best Western Premier Principe (otwarty w 2018 r.). To ósmy B&B Hotel w Polsce i drugi dzierżawiony, po otwartym w ub.r. obiekcie w Nowym Targu.

Do dyspozycji gości są pokoje w kategoriach Standard, Superior i Delux z minibarkami, ekspresami do kawy i zestawami do do prasowania. Uzupełnieniem oferty jest serwująca regionalne specjały restauracja Capella Restaurant & Lobby Lounge oraz kawiarnia Espresso Coffee & Bar. Obiekt dysponuje salą konferencyjną na 200 osób, z możliwością podziału na trzech mniejsze. Dopełnieniem oferty centrum konferencyjnego jest sala B&B Meeting Room, pozwalająca na zorganizowanie kameralnego spotkania, cocktail-party lub business meeting dla 60 osób.  

– Kontynuujemy zapoczątkowany w Nowym Targu model biznesowy oparty na wieloletniej umowie najmu, co pozwoli nam zwiększyć tempo rozwoju w Polsce – mówi Beatrice Bouchet, prezes zarządu B&B Hotels Polska. – B&B Rzeszów Centrum to kolejna inwestycja, która przybliża nas do realizacji celu, jakim jest obecność naszych hoteli we wszystkich polskich miastach wojewódzkich. Jestem przekonana, że doskonałe położenie, nowoczesny design oraz profesjonalna obsługa w połączeniu z korzystną ceną zapewnią naszym gościom doświadczenia na najwyższym poziomie, a sam hotel B&B Rzeszów Centrum będzie postrzegany jako miejsce, do którego warto przyjeżdżać.

Właścicielem obu obiektów jest firma KMG Investments, a operatorem jej spółka zależna Niza Travel. Best Western. – Hotele B&B podbiły już Warszawę, Wrocław, Kraków, Katowice, Toruń oraz Łódź. To nie przypadek. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że także w Rzeszowie sieć B&B Hotels odniesie sukces – mówi Krzysztof Gryczman, prezes zarządu KMG Investments. – Znane marki to dla miasta zawsze wartość dodana, która przekłada się na jego wizerunek i atrakcyjność inwestycyjną.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *