Nowy dyrektor sprzedaży i marketingu w Sopot Marriott   PERSONALIA

Łukasz Adamczyk dołączył do zespołu 4-gwiazdkowego Sopot Marriott Resort & Spa, gdzie pełni funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu. Jego głównym zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie nowej strategii działań sprzedażowych i marketingowych po ponownym otwarciu hotelu. Wśród nowości w ofercie znajdzie się m.in. możliwość organizacji wydarzeń na blisko 400-metrowym tarasie na dachu hotelu z basenem infinity, barem i panoramicznym widokiem na Zatokę Gdańską.

Łukasz Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał w hotelach i obiektach eventowych oraz podczas organizacji wydarzeń. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora sprzedaży w Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce k. Karpacza, gdzie odpowiadał m.in. za pre-opening, opracowanie i wdrożenie działań sprzedażowych w segmencie MICE. Wcześniej, jako dyrektor sprzedaży pracował przy pre-openingu 4-gwiazdkowego Notera Hotel Spa Bory Tucholskie. W warszawskiej restauracji Hard Rock Cafe Warsaw jako sales & event manager odpowiadał za działania sprzedażowe w segmencie MICE oraz organizację wydarzeń i koncertów. W 5-gwiazdkowym hotelu Marina Club pod Olsztynem pracował, jako event manager. W swoim zawodowym portfolio ma także organizację koncertów i imprez masowych. W 2018 r. dpowiadał za koordynację  koncertów w ramach polskiej części trasy Al’a Di Meoli – „Opus Tour”.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *