Radisson Individuals pod konwersje debiutuje we wschodniej Europie   OTWARCIA

Sieć Radisson Hotel Group wprowadziła pod niedawno stworzoną markę Radisson Individuals hotele Imperial Płowdiw w Bułgarii i Palace Hotel Tallinn w Estonii. Radisson Individuals to marka konwersyjna, która oferuje niezależnym hotelom i lokalnym sieciom możliwość wejścia na globalną platformę Radisson Hotel Group z zachowaniem swojej indywidualnej tożsamości.

Palace Hotel Tallinn, członek Radisson Individuals

Radisson Hotel Group opisuje ją jako „markę partnerską”, uzupełniającą portfolio pozostałych ośmiu brandów sieci i stanowiącą „idealny pierwszy krok dla hoteli z wysokimi ocenami usług, które mogą rozważać przejście do jednej z pozostałych marek głównych w późniejszym czasie”.

– Radisson Individuals to nie tyle osobny brand, ile możliwość dołączenia do rodziny Radisson niezależnych hotel i korzystania z naszych narzędzi, kanałów dystrybucji, nie inwestując na początku w wejście pod którąś z naszych tradycyjnych marek. Taki niezależny hotel może spróbować przez dwa, trzy lata działać w sieci Individuals, aby ocenić korzyści – tłumaczy Maciej Miazek, wiceprezes Radisson Hotel Group na Rosję i Polskę w wywiadzie do kwietniowego "Hotelarza", w którym mówi też o największych wyzwaniach, jakie czekają go na polskim rynku, pomysłach na odbudowę przychodów oraz porównaniach między Polską a Rosją, jeśli chodzi o rynek hotelarski, a także przebieg pandemii. Wracając do Radisson Individuals – Kryteria, które trzeba spełnić, dotyczą przede wszystkim bezpieczeństwa pożarowego oraz jakości obsługi klienta i infrastruktury IT, która musi mieć możliwość podłączenia naszych systemów. Po ich spełnieniu potwierdzamy, że jest to część Radisson Individuals, ale obiekt nie działa pod konkretną marką Radissona. I np. po trzech latach właściciel stwierdza: sprzedaż wzrosła mi o 30 proc., efektywność biznesu wzrosła, bo pomogło, że miałem dostęp do narzędzi Radissona i jestem gotowy wejść pod którąś z marek. Wtedy już jakieś inwestycje być może będą musiały być poczynione, aby dostosować się do wymogów konkretnej marki. Radisson Individuals to taki przedsionek wejścia pod konkretną markę, testowanie korzyści i opłacalności.

Imperial Płowdiw, członek Radisson Individuals

Powstanie rodziny Radisson Individuals ogłoszone zostało w październiku ub.r., a obecnie działa w niej już siedem hoteli, m.in. dwa w Indiach, dwa w Austrii i jeden w Anglii. Imperial w pobliżu centrum Płowdiw oferuje 194 pokoje, strefę wellness z saunami i łaźnią, 850 m kw. powierzchni konferencyjnej, ogród, a na ostatnim piętrze salę balową i Whisky Library Bar z 350 rodzajami whisky. Palace Hotel Tallinn przy Starym Mieście w blisko 90-letnim budynku oferuje 79 pokoi, strefę wellness z basenem i 80-metrową salę konferencyjną. Obydwa hotele są 4-gwiazdkowe.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *