Kasy i drukarki fiskalne online dla hoteli – rozwiązania usprawniające obsługę gości   MATERIAŁ PARTNERA

Spełnienie wysokich oczekiwań gości hotelu to jedno z najważniejszych wyzwań, jakie stoją przed właścicielem działalności tego typu. A na pozytywne opinie klientów wpływają różne czynniki. Coraz częściej kluczową kwestią okazuje się nie tylko wysoki standard i różnorodność dostępnych pokoi, ale także sprawna obsługa gości przy hotelowej recepcji. Dlatego tak istotne jest korzystanie z odpowiedniej kasy lub drukarki fiskalnej, a w wielu przypadkach nawet z kompleksowego rozwiązania systemowego dla hotelu.

Jeżeli do hotelu, to tylko urządzenie typu online

Kasa lub drukarka fiskalna jest technologią, która zapewnia przede wszystkim prowadzenie ewidencji sprzedaży, w tym wystawianie paragonów. Natomiast w przypadku obiektu hotelowego takie urządzenie będzie odpowiadało głównie za rejestrowanie świadczonych usług, np. zakwaterowania krótkotrwałego i udostępnienia miejsc parkingowych. Przy poszukiwaniu odpowiedniej technologii dla działalności tego typu trzeba jednak pamiętać m.in. o obowiązujących przepisach fiskalnych. W hotelu, pensjonacie, hostelu, motelu czy zajeździe należy korzystać z kasy lub drukarki online, czyli urządzenia rejestrującego, które zapewnia transmitowanie wymaganych informacji do Centralnego Repozytorium Kas (systemu nadzorowanego przez Krajową Administrację Skarbową).

Czy taka konieczność nie stanowi jednak ograniczenia dla przedsiębiorców? Nie, gdyż modele typu online to najnowocześniejsze urządzenia rejestrujące, jakie są obecnie dostępne na krajowym rynku. Doskonale pokazują to m.in. kasy i drukarki fiskalne od Novitus, czyli polskiego producenta technologii sprzedaży. Urządzenia online tej marki sprawdzają się zarówno w małych, jak i średnich oraz dużych działalnościach hotelowych.

Kasa fiskalna online – do pracy samodzielnej lub w małym systemie

Jakie kasy fiskalne online dla hoteli są dostępne w ofercie Novitus? Polski producent dostarcza na rynek nie tylko niewielkie i proste w obsłudze urządzenia, np. Mała Online lub Nano Online, ale także zaawansowane technicznie modele z panelem dotykowym i systemem operacyjnym Android: One Online oraz Next Online. Co ważne, wspomniane kasy fiskalne mogą funkcjonować w hotelu zarówno samodzielnie, jak i w połączeniu z innymi elementami rozwiązania systemowego. Do każdego modelu online od Novitus da się podłączyć np. terminal płatniczy i skaner kodów kreskowych. Pierwsze ze wspomnianych urządzeń pozwoli na akceptowanie e-płatności, natomiast drugie zaoferuje m.in. odczytywanie danych z kart wydawanych gościom hotelu.

Warto też podkreślić, że przy zamawianiu kasy online Novitus można wybrać sposób transmitowania danych do Centralnego Repozytorium Kas. Urządzenia polskiego producenta zapewniają przekazywanie wymaganych informacji przez Ethernet (LAN), Wi-Fi albo przy użyciu modemu GSM (wbudowanego lub zewnętrznego). Kasę fiskalną online marki Novitus można więc dostosować do rodzaju łącza internetowego, które jest wykorzystywane w obiekcie hotelowym.

Więcej informacji: firma Novitus na PCKF.pl.

Drukarka fiskalna online od Novitus

Wybór drukarki fiskalnej jest zawsze równoznaczny z koniecznością zastosowania odpowiedniego oprogramowania dla firmy. Takie urządzenie musi bowiem współpracować z programem zainstalowanym na komputerze lub tablecie, który służy m.in. do zarządzania świadczonymi usługami. A jak przedstawia się to w przypadku drukarek fiskalnych online od Novitus i zgodnego z nimi oprogramowania?

Warto wspomnieć, że urządzenia tej marki, podobnie jak omówione wcześniej kasy rejestrujące online, gwarantują m.in. wybór sposobu przesyłania danych do Centralnego Repozytorium Kas. Wystarczy wtedy dostosować wariant drukarki fiskalnej online do łącza internetowego, które jest na co dzień wykorzystywane w firmie (lub zdecydować się na wersję technologiczną z modemem GSM). Poza tym, w ofercie polskiego producenta dostępne są nowoczesne rozwiązania informatyczne, stworzone właśnie z myślą o obsłudze gości hotelu, pensjonatu, hostelu, motelu czy nawet obiektu oferującego dodatkowo usługi gastronomiczne oraz wellness & SPA. Takie oprogramowanie jest, rzecz jasna, kompatybilne z drukarkami fiskalnymi online marki Novitus.

Rozwiązanie systemowe z oprogramowaniem SOHO

Wraz z drukarką online marki Novitus, np. modelem HD Online lub Bono Online, właściciel działalności hotelowej może zdecydować się na wdrożenie oprogramowania SOHO. Aplikacja stworzona przez polskiego producenta technologii sprzedaży pozwala m.in. na sprawną obsługę rezerwacji, szybkie sprawdzenie obłożenia obiektu, rozliczanie opłaty klimatycznej, prowadzenie mini sklepu na recepcji czy obsługę dostawek, depozytów i miejsc parkingowych. A wszystko to odbywa się z poziomu intuicyjnego interfejsu użytkownika.

Ponadto, program SOHO występuje w wielu wariantach. Oprogramowanie można dostosować do oczekiwań konkretnego hotelu pod względem liczby dostępnych pokoi – od 10 do 90. Do wyboru są również rozszerzenia standardowej funkcjonalności, np. dodatkowe stanowiska obsługi gości na recepcji lub moduł służący do zarządzania rezerwacjami dokonywanymi przez internet. Co więcej, oprogramowanie SOHO współpracuje z innymi rozwiązaniami informatycznymi od Novitus: aplikacją służącą do nadzorowania strefy wellness & SPA (SOSPA) oraz programem gastronomicznym SOGA. Rozwiązania polskiej marki pozwalają więc na stworzenie kompleksowego systemu, który pod każdym względem zautomatyzuje prowadzenie działalności. A tym samym przełoży się na wygodę pracy personelu oraz pozytywne opinie gości, czyli dwie kluczowe kwestie z punktu widzenia właściciela lub managera hotelu.

Artykuł powstał we współpracy z partnerem:

Polskie Centrum Kas Fiskalnych Sp. z o.o.

Ul. Fosa 41, 02-768 Warszawa

Tel. 22 550 32 00


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Kasy i drukarki fiskalne online dla hoteli – rozwiązania usprawniające obsługę gości

  1. Pytanie tylko się rodzi takie, dlaczego trzeba było wymieniać kasy które często były prawie nowe? Nie można było tego zrobić systemowo, systematycznie, z rozłożeniem w czasie? Kolejne marnotrawstwo i brak wyobraźni niestety. I to nie tylko o hotele chodzi 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *