Hotel Trends 23.09.2021 – najgorętsze dyskusje w tym sezonie   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Konferencja Hotel Trends Poland&CEE to nie tylko najważniejsze wydarzenie hotelarskie dla Top Managementu, które gromadzi w jednym miejscu decydentów branży hotelowej z Polski i reprezentantów sieci hotelowych i funduszy inwestycyjnych z całej Europy.



Hotel Trends to także miejsce gdzie ogłaszane są najnowsze projekty, to tu podczas kuluarowych rozmów uzgadniane są największe kontrakty, to tu kluczowi inwestorzy, przedstawiciele banków i funduszy, a także dostawcy dla hoteli spotykają się z najważniejszymi przedstawicielami branży hotelowej z Polski i Europy.

Hotel Trends to jednak przede wszystkim pasjonujące dyskusje toczone na scenie przez uznane branżowe autorytety.

W tym roku tematyka forum koncentruje się wokół najistotniejszych dla branży tematów – szans i kierunków rozwoju, dostosowania do nowej rzeczywistości i perspektyw na najbliższe miesiące i lata.

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ. STACJONARNIE, BĄDŹ ONLINE

TEMATYKA:

PANEL LIDERÓW RYNKU: Hotelarstwo nowej ery

Czy należy się spodziewać, że hotelarstwo jakie znaliśmy do 2019 roku, zarówno w kwestii przychodów, jak i preferencji gości, jeszcze powróci, czy też trzeba nauczyć się podejścia do tego biznesu od nowa? Jak wracać będzie ruch do hoteli i jakich wyników możemy się spodziewać w kolejnych miesiącach i latach?

PANEL OPERACYJNY: Jak wygenerować zysk hotelu przy dramatycznie rosnących kosztach?

Poobijany biznesowo rynek hotelowy dodatkowo mierzy się z rosnącymi kosztami pracowników, surowców i energii. Jak radzą sobie z tym hotele wypoczynkowe i miejskie? Czy w obecnej rzeczywistości możliwe jest wypracowanie zadowalającego zysku?

NOWE TECHNOLOGIE: Wielka nadzieja hotelarstwa

Pandemia napędza cyfryzację, ale co to w praktyce oznacza dla hoteli? Czy i jak zmienił się proces rezerwacji, ale także preferencji i oczekiwań gości hotelowych?

INWESTORZY O RYNKU: Czy hotele to wciąż atrakcyjna klasa aktywów?

Przed pandemią segment hotelowy cieszył się dużą popularnością wśród inwestorów, czego wyrazem były m.in. rekordowe wolumeny transakcji jak i liczba projektów w pipeline. Jak obecnie postrzegany jest segment hotelowy przez inwestorów, jakie są jego perspektywy w krótkim i długim okresie?

MARKA HOTELOWA - Czy jej rola ulega redefinicji w obecnych czasach?

Pandemia odcisnęła piętno na całej branży hotelowej. Jej skutki odczuły zarówno hotele markowe jak i obiekty niezależne. Jaką zatem rolę odgrywa marka hotelowa w tym trudnym czasie, jak zmienia się jej postrzeganie przez inwestorów. Czy obserwowane zainteresowanie markami lifestylowymi ma związek z trudnym okresem, z jakim mierzy się rynek?

To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów poświęcone sytuacji hotelarstwa w Polsce i CEE w tym roku odbędzie się 23 września w hotelu Renaissance Airport w Warszawie.

RYNEK HOTELARSKI W TRAKCIE I PO PANDEMII – CAŁKOWICIE NOWA RZECZYWISTOŚĆ.

W gronie najwybitniejszych ekspertów z Polski i całej Europy poszukamy odpowiedzi jak odbudowywać będzie się hotelarstwo, jak zmienią się trendy, jakie problemy i wyzwania czekają branżę w kolejnych miesiącach i latach.

Poznaj scenariusze i rozwiązania kreślone przez liderów rynku

Spotkaj się bezpośrednio, ale z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa z najlepszymi ekspertami, praktykami branży hotelowej: znane nazwiska, uznane autorytety, liderzy reprezentujący najważniejsze światowe marki hotelowe.


Zapytania dotyczące udziału w konferencji: Wiola Wiater, tel. (22) 333 88 10, w.wiater@pws-promedia.pl

Zapytania dotyczące współpracy sponsorskiej: Małgorzata Grenda, tel. (22) 333 88 01, m.grenda@pws-promedia.pl


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *