Konferencja Hotel Trends Poland&CEE to nie tylko najważniejsze wydarzenie hotelarskie dla Top Managementu, które gromadzi w jednym miejscu decydentów branży hotelowej z Polski i reprezentantów sieci hotelowych i funduszy inwestycyjnych z całej Europy.
Hotel Trends to także miejsce gdzie ogłaszane są najnowsze projekty, to tu podczas kuluarowych rozmów uzgadniane są największe kontrakty, to tu kluczowi inwestorzy, przedstawiciele banków i funduszy, a także dostawcy dla hoteli spotykają się z najważniejszymi przedstawicielami branży hotelowej z Polski i Europy.
Hotel Trends to jednak przede wszystkim pasjonujące dyskusje toczone na scenie przez uznane branżowe autorytety.
W tym roku tematyka forum koncentruje się wokół najistotniejszych dla branży tematów – szans i kierunków rozwoju, dostosowania do nowej rzeczywistości i perspektyw na najbliższe miesiące i lata.
ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ. STACJONARNIE, BĄDŹ ONLINE
TEMATYKA:
PANEL LIDERÓW RYNKU: Hotelarstwo nowej ery
Czy należy się spodziewać, że hotelarstwo jakie znaliśmy do 2019 roku, zarówno w kwestii przychodów, jak i preferencji gości, jeszcze powróci, czy też trzeba nauczyć się podejścia do tego biznesu od nowa? Jak wracać będzie ruch do hoteli i jakich wyników możemy się spodziewać w kolejnych miesiącach i latach?
PANEL OPERACYJNY: Jak wygenerować zysk hotelu przy dramatycznie rosnących kosztach?
Poobijany biznesowo rynek hotelowy dodatkowo mierzy się z rosnącymi kosztami pracowników, surowców i energii. Jak radzą sobie z tym hotele wypoczynkowe i miejskie? Czy w obecnej rzeczywistości możliwe jest wypracowanie zadowalającego zysku?
NOWE TECHNOLOGIE: Wielka nadzieja hotelarstwa
Pandemia napędza cyfryzację, ale co to w praktyce oznacza dla hoteli? Czy i jak zmienił się proces rezerwacji, ale także preferencji i oczekiwań gości hotelowych?
INWESTORZY O RYNKU: Czy hotele to wciąż atrakcyjna klasa aktywów?
Przed pandemią segment hotelowy cieszył się dużą popularnością wśród inwestorów, czego wyrazem były m.in. rekordowe wolumeny transakcji jak i liczba projektów w pipeline. Jak obecnie postrzegany jest segment hotelowy przez inwestorów, jakie są jego perspektywy w krótkim i długim okresie?
MARKA HOTELOWA - Czy jej rola ulega redefinicji w obecnych czasach?
Pandemia odcisnęła piętno na całej branży hotelowej. Jej skutki odczuły zarówno hotele markowe jak i obiekty niezależne. Jaką zatem rolę odgrywa marka hotelowa w tym trudnym czasie, jak zmienia się jej postrzeganie przez inwestorów. Czy obserwowane zainteresowanie markami lifestylowymi ma związek z trudnym okresem, z jakim mierzy się rynek?
To wyjątkowe spotkanie profesjonalistów poświęcone sytuacji hotelarstwa w Polsce i CEE w tym roku odbędzie się 23 września w hotelu Renaissance Airport w Warszawie.
RYNEK HOTELARSKI W TRAKCIE I PO PANDEMII – CAŁKOWICIE NOWA RZECZYWISTOŚĆ.
W gronie najwybitniejszych ekspertów z Polski i całej Europy poszukamy odpowiedzi jak odbudowywać będzie się hotelarstwo, jak zmienią się trendy, jakie problemy i wyzwania czekają branżę w kolejnych miesiącach i latach.
Poznaj scenariusze i rozwiązania kreślone przez liderów rynku
Spotkaj się bezpośrednio, ale z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa z najlepszymi ekspertami, praktykami branży hotelowej: znane nazwiska, uznane autorytety, liderzy reprezentujący najważniejsze światowe marki hotelowe.
Zapytania dotyczące udziału w konferencji:
Wiola Wiater, tel. (22) 333 88 10, w.wiater@pws-promedia.pl
Zapytania dotyczące współpracy sponsorskiej: Małgorzata Grenda, tel. (22) 333
88 01, m.grenda@pws-promedia.pl
Komentarze