Jedna z największych sieci hotelowych na świecie, Choice Hotels ogłosiła wprowadzenie swojej marki Sleep Inn, dostępnej dotąd wyłącznie w USA i Ameryce Południowej, także w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).
Sleep Inn to marka kategorii midscale, która jest rozwijana poprzez franczyzę. Partnerzy biznesowi sieci mogą dostosowywać obiekty Sleep do własnych preferencji i specyfiki rynków lokalnych.
Jak wyjaśniają twórcy marki "Etos Sleep Inn i wprowadzenie jej na rynki regionalne odzwierciedlają wyniki badań preferencji podróżnych w regionie EMEA. Goście snu są żądni przygód, świadomi ekologii i uwielbiają odkrywać nowe miejsca, doceniając odpowiedzialne społecznie marki hotelowe z wydajną obsługą, osobistymi akcentami, przemyślanym designem oraz wysokiej jakości jedzeniem, napojami i udogodnieniami". Taką właśnie obietnicę składa swoim gościom amerykańska marka.
Każdy hotel Sleep ma oferować trzy kluczowe elementy – charakterystyczne znaki rozpoznawcze marki.
- Łóżko Sleep Designed to Dream z ekologicznym materacem z recyklingu morskich tworzyw sztucznych i starannie dobraną pościelą, oferujące "luksusowy i ekologiczny sen".
- Zrównoważone menu pomyślane o dobrym śnie zostało opracowane we współpracy z szefami kuchni, dietetykami i dietetykami. "Ponieważ odżywianie i sen są od siebie wzajemnie zależne, menu oferuje gościom wybór, który pomoże im zachować równowagę i jak najlepiej wykorzystać dzień i noc" - deklaruje sieć.
- Członkowie zespołu Sleep mają być "dumnymi promotorami koncepcji marki, przeszkoleni w zakresie dzielenia się rekomendacjami, aby poprawić wrażenia gości oraz wspierać ich poczucie równowagi i energii – od nowego produktu lub ulubionego podcastu po lokalne doświadczenie zakorzenione w kulturze lub społeczność lub przepis sezonowy".
Choice Hotels franczyzuje obecnie ponad 7 100 hoteli w ponad 40 krajach i terytoriach na całym świecie, posiadających prawie 600 000 pokoi, a kolejnych 1 035 hoteli z ponad 85 000 pokoi znajduje się w budowie.
Ta amerykańska sieć próbę wejścia do Polski podjęła już w 2010 roku, kiedy podpisała umowę franczyzową na udzielenie swoich marek polskiej sieci Hotel System stworzonej przez krakowskiego dewelopera firmę Salwator. 5-gwiazdkowy Grand Baltic w Dźwirzynie zmienia nazwę na Clarion, a hotele w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach na Quality. Firma ta upadła kilka miesięcy później, a hotele zostały uruchomione pod innymi, niezależnymi markami.
Dodaj komentarz