Accor powołuje Julie White na stanowisko Chief Commercial Officer na region Europy i Afryki Północnej   PERSONALIA

Accor mianował Julie White na stanowisko Chief Commercial Officer Europe & North Africa dla dywizji Premium, Economy i Midscale (m.in. marki Pullman, Novotel i ibis) w regionie Europy i Afryki Północnej. Będzie ona odpowiedzialna za kierowanie regionalnym zespołem sprzedażowym Accor, realizującym strategię przychodów biznesowych firmy na rynkach Europy i Afryki Północnej. W zakres zadań tego zespołu wchodzą takie obszary jak sprzedaż i dystrybucja, marketing, program lojalnościowy i guest experience oraz revenue management.

Mieszkająca w Londynie Julie White ma ponad 20-letnie doświadczenie w globalnej branży turystycznej na kierowniczych stanowiskach działów sprzedaży obejmujących dystrybucję, CRM, revenue management, digitalizację, sprzedaż i marketing.

Poprzednio związana była z siecią Wyndham Hotels & Resorts, gdzie zajmowała stanowisko wiceprezesa ds. handlowych na Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Eurazję. Wcześniej zdobywała eksperckie doświadczenie w doradztwie w PwC Consulting oraz w wiodących liniach lotniczych, m.in. w Virgin Atlantic, British Airways i American Airlines. Nominację Julie White poprzedził awans Karelle Lamouche na stanowisko global Chief Commercial Officer dla dywizji marek Premium, Midscale & Economy w Accor.

Accor wyraźnie koncentruje się i angażuje w dalsze rozwijanie wiodącej pozycji na rynku europejskim i napędzanie wartości sprzedażowej poprzez zorientowanie na gościa i siłę marki. Nasza strategia konsekwentnie pozycjonuje grupę jako preferowanego partnera zarówno dla właścicieli hoteli, jak i gości hotelowych w Europie. Dzieje się tak dzięki globalnej sile marek i niezachwianemu zaangażowaniu w rozwój hotelarstwa. Julie ma wspaniałe osiągnięcia i fantastyczne doświadczenie jako lider z obszarów sprzedaży i wiem, że będzie ogromnym atutem dla całej grupy – mówi Karelle Lamouche, a Julie White dodaje: – Choć Accor ma jeden z najbardziej dalekosiężnych i zróżnicowanych portfeli marek w całej Europie i Afryce Północnej, to ambicja grupy, aby nadal rosnąć w siłę i odnosić sukcesy, jest znacząca. Cieszę się, że mogę pracować z tak wspaniałym zespołem, aby pomóc w realizacji celów sprzedażowych Accor w całym regionie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *