Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Bez kategorii, Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA, SZKOLENIA » Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych

Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych


W piątek 7 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych seminariów z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem spotkanie dotyczyło efektywnej sprzedaży usług konferencyjnch.




Prowadzący spotkanie Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor, który wcześniej przez 11 lat związany był jako dyrektor sprzedaży i markeingu z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie w sekcji przedpołudniowej omówił zagadnienia związane z tym jak wyróżnić ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych i  jak prowadzić skuteczne negocjacje biznesowe.

Po lunchu w części popołudniowej dyskutowano o tym jak kalkulować i tworzyć skuteczne oferty, oraz jak dotrzeć do klientów, którzy mogą przynieść nam biznes i nie tracić czasu na nieefektywne przeczesywanie rynku.

Spotkanie zakończyła seria pytań z sali.

Na kolejne seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 13 września. Tematem będzie „Zarządzanie kosztami w hotelarstwie”. Pełen plan tematów Akademii Hotelarza dostępny jest TUTAJ.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-21 Manager Sprzedaży i marketingu Warszawa lub dowolna miejscowość w okolicy - praca z domu
  2019-02-19 Recepcjonista /-tka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-18 Kucharz Kamieniec k/ Kłodzka
  2019-02-19 Kelner /-ka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-19 Kucharz Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-21 kelner Jeleśnia
  2019-02-11 Kosmetolog Gniew
  2019-02-12 Kierownik Zmiany Bankietów Arche Hotel Krakowska
  2019-02-19 Pracownik Recepcji Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-12 Kelner / barman Arche Hotel Krakowska
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA