Joanna Olszewska została business development managerem w Accorze   PERSONALIA

Joanna Olszewska, kierownik ds. klientów kluczowych w zespole sprzedaży centralnej sieci Accor awansowała na stanowisko business development managera. Jej rolą będzie podtrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami grupy w Polsce.

Joanna Olszewska posiada 12 lat doświadczenia w hotelarstwie. Karierę rozpoczęła od stanowiska recepcjonistki w hotelu Novotel Szczecin Centrum. Pod dwóch latach, już w Mercure Warszawa Grand, pełniła stanowiska w działe rezerwacji, a następnie w dziale konferencji i bankietów. Kolejnym etapem był Warszawski Hilton, gdzie pracowała jako group, convention & events sales executive. Po dwóch latach w 2016 r. wróciła do sieci Accor, gdzie została regionalnym kierownikiem sprzedaży, a następnie zasiliła szeregi zespołu sprzedaży centralnej jako kierownik ds. klientów kluczowych.

- W trakcie swojej kariery miałam szansę pracować w różnych środowiskach oraz poznać obowiązki i specyfikę wielu działów funkcjonujących w branży. Mając bezpośredni kontakt z gośćmi, nauczyłam się szybko reagować na ich oczekiwania i potrzeby. Dzięki temu dziś, jako business development manager w Accor wiem, jakie rozwiązanie zaproponować w rozmowach z partnerami oraz jak z powodzeniem utrzymać długofalowe relacje w biznesie – mówi Joanna Olszewska.

Na stanowisku business development managera w B2B acquisition team będzie odpowiadać za kontakty i relację z klientami korporacyjnymi oraz biznesowymi Accor z całej Polski.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *