Sieć Accor prowadzi coroczną kampanię, w ramach której oferuje 25 proc. zniżki w sezonie zimowym dla wszystkich elastycznych rezerwacji na pobyty od 15 grudnia do 3 marca rezerwowane między 31 października a 15 grudnia w hotelach w Europie i Afryce Północnej.

Minimalny pobyt musi wynosić dwie noce, a maksymalny dziesieć. Marki Accor, które są objęte zimową ofertą to Adagio, greet, wszystkie z rodziny ibis, Mercure, Novotel, Mövenpick, Pullman, Swissôtel i Handwritten Collection.
To przykład kampanii, z której mogą czerpać inspirację niezależni hotelarze poza regionami turystycznymi, którzy mają w zimie problem z obłożeniem, jak zachęcić gości do skorzystanie z ich usług w tym słabym dla hoteli miejskich sezonie, ale także dla hotelarzy w regionach turystycznych, żeby przyśpieszyć proces rezerwacji, dzięki czemu już w połowie listopada mają świadomość, na ile są wypełnione, aby na tej podstawie budować potem ceny np. przed zbliżającymi się feriami.
Dodaj komentarz