Arłamów Business Challenge poświęcony sztucznej inteligencji

W dniach 5-7 listopada ponad 250 uczestników z największych firm i korporacji z całej Polski spotkało się na piątej edycja Arłamów Business Challenge (ABC) - flagowym wydarzeniu dla branży MICE, aby zmierzyć się z najważniejszymi i najbardziej aktualnymi tematami wpływającymi na sektor konferencji i eventów. Zgodnie z tegorocznym hasłem ABC: „Magia eventów w dobie sztucznej inteligencji” motywem przewodnim była sztuczna inteligencja i jej wpływ na branżę.

Michał Kozak, prezes Hotelu Arlamów

W części merytorycznej zaproszeni goście wzięli udział w wykładach i interaktywnych sesjach prowadzonych przez:

  • Tomasza Graszewicza (CEO AI Wizards) – „Inspiracje dla branży eventowej od sztucznej inteligencji”
  • Macieja i Jędrzeja Stoińskińskich (Yepp AI) – „Rewolucja AI: jak sztuczna inteligencja zmienia zasady gry w biznesie, sporcie i eventach”
  • Jarosława Królewskiego (Synerise / Wisła Kraków) – „AI i kodowanie przyszłości: projektowanie świata jutra”
  • Michała Kanarkiewicza – „Strategie szachowych mistrzów w biznesie”
  • Milczarek Bukowski Trio – „Edutainment w eventach czyli Mentoring Theatre jako narzędzie z pogranicza teatru, szkoleń, wykładów inspiracyjnych i stand upów”.

Jednym z punktów programu był również panel dyskusyjny „AI generuje sukces: biznes, sport i eventy w grze generatywnej Sztucznej Inteligencji” – moderowany przez Macieja Strausa (Hotel Arłamów) z udziałem: Piotra Obidzińskiego (Accenture LoA, Raków Częstochowa), Dr Macieja Chrzanowskiego (Politechnika Rzeszowska, Akademia Leona Koźmińskiego), Estery Hass-Abgarowicz (Asseco Poland S.A), Jonasza Danilewicza (Ernst&Young), Dariusza Rogali (Samsung) i Karola Borkowskiego (Volvo Car).

W drugiej części wydarzenia, uczestnicy mieli okazję zapoznać się i przetestować jedną z autorskich gier hotelowych „Arłamów bez kurtyny”, spróbować swoich sił w szachowych Mistrzowskich Rozgrywkach z Michałem Kanarkiewiczem a w ramach relaksu skorzystać z Ceremonii Saunowych zorganizowanych przez Spa Arłamów lub wyciszyć się podczas koncertu mis tybetańskich. Jedną z najciekawszych atrakcji dla uczestników ABC była możliwość podglądania kulis oraz uczestnictwa w programie „Hejt Park” Kanału Sportowego. Ten popularny format programu online był realizowany i transmitowany na żywo z Arłamowa. Zakończeniem i jednocześnie podsumowaniem dwudniowego spotkania była wieczorna gala w hotelowym Patio. O najlepsze doznania smakowe zadbał Szef Kuchni Hotel Arłamów wraz ze swoim zespołem. Muzyczną oprawę zaserwował wspaniały zespół Stage Fever.

–  Pracowaliśmy nad tym i zależało nam, aby V edycja Arłamów Business Challenge była jeszcze ciekawsza i zaskakująca dla wszystkich uczestników. Nasz autorski projekt, którym było to wydarzenie spotkał się z zainteresowaniem zarówno wśród uczestników, partnerów biznesowych jak i  panelistów. Pomimo, że była to V edycja jest to dla nas wciąż niezwykłe wydarzenie, które przerosło nasze oczekiwania pod względem frekwencji i gości, którzy zgłaszali się, aby wziąć w nim dział. Widzieć tyle entuzjazmu, kreatywności i zaangażowania ze strony uczestników było dla nas prawdziwą przyjemnością – mówi Marta Masłowska, dyrektor sprzedaży i konferencji w Hotelu Arłamów. – Arłamów Business Challenge to impreza, która ewoluuje. Wierzymy, że w przyszłym roku powtórzymy sukces, razem z całym #ArłamówTeam jesteśmy gotowi na kolejne wyzwanie.” – podsumowała

Patronat: Samsung / RMF FM / Mercedes-Benz / MICE Poland / BMW / Toton Show / Horeca Idea / AI Wizards / Asseco / sprawny marketing / Synerise / Adidas / Kanał Sportowy / Stage Fever

Partnerzy: Stage Fever, Toton Show


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *