Większość restauracji hotelowych mogłaby uzyskiwać znacznie lepsze wyniki dzięki zastosowaniu analityki i skutecznemu wyeliminowaniu nadużyć. Podpowiemy Ci jak zastosować to w praktyce i jakie skuteczne rozwiązania można zaczerpnąć od hoteli sieciowych. Specjalistyczne szkolenie dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli i restauracji Efektywne zarządzanie restauracją hotelową Lokalizacja: Courtyard by Marriott w Warszawie; 3.11.2022 ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ HARMONOGRAM: 9:00 – 9:30 […]
AKADEMIA HOTELARZA
W Akademii Hotelarza o Revenue Management
W czwartek 20 października odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów dla hotelarskich profesjonalistów, tym razem poświęcone podstawowym elementom optymalizowania zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management. Już 24 listopada odbędą się natomiast praktyczne warsztaty, gdzie uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć na konkretnych przykładach zdobytą wiedzę. Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w […]
AH: Jak dynamicznie zarządzać ceną pokoi hotelowych?
Rynek hotelowy, nastawiony zarówno na gości biznesowych, jak i turystycznych, odczuwa mocne ograniczenie popytu. Dlatego tak ważne jest zwłaszcza obecnie, aby maksymalizować przychód z każdego sprzedanego pokoju. 15.09.2022, Courtyard by Marriott, Warszawa ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ>> Rynek hotelowy, nastawiony zarówno na gości biznesowych, jak i turystycznych, odczuwa mocne ograniczenie popytu. Dlatego tak ważne jest zwłaszcza obecnie, […]
Najlepsze szkolenia dla właścicieli i kadry managerskiej hoteli. Zarezerwuj sobie termin!
Rosnące koszty prowadzenia działalności, problemy z pracownikami, coraz bardziej wymagający goście – zarządzanie hotelem jest obecnie trudniejsze niż kiedykolwiek. Jak w tej sytuacji planować budżety, przychody, zatrudnienie, jak szukać oszczędności i wreszcie jak generować zadowalające rezultaty finansowe? Pomożemy Ci zrobić to skutecznie! Poświęć jeden dzień i zdobądź unikalne kompetencje dzięki którym Twój obiekt może zarabiać […]
Revenue w Akademii Hotelarza
W czwartek 9 czerwca odbyło się kolejne z tegorocznych warsztatów z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone praktycznemu zastosowaniu Revenue Management. Nasz ekspert, Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group, omówił m.in. zagadnienia związane ze wskaźnikami stosowanymi przy zarządzaniu przychodami, ćwiczeniami i case study, segmentacją rynkową, a także metodami optymalizacji. W II części szkolenia […]
Optymalizowanie kosztów z Akademią Hotelarza
31 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Spotkanie prowadzone przez Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego sieci Q Hotels poświęcone były optymalizacji kosztów w hotelarstwie. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazło się obecnie hotelarstwo wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w […]
Sprawdź, jak inne hotele optymalizują koszty
Nowa rzeczywistość w jakiej znalazło się obecnie hotelarstwo wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w obiektach. Zapraszamy na specjalistyczne seminarium poświęcone optymalizacji kosztów w hotelach, które odbędzie się już 31 marca w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. To doskonała możliwość podpatrzenia jak swoje koszty optymalizują inni i jakie […]
Optymalizowanie zysku z pokoi w Akademii Hotelarza
17 marca w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tematem warsztatów prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, było optymalizowanie zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management. Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać […]
Eksperckie warsztaty z ustalania cen w hotelarstwie. Już 17 marca
Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać o maksymalizowanie przychodu z każdego sprzedanego pokoju. Tylko dzięki temu będą mogły myśleć o nadrobieniu strat wygenerowanych podczas przestoju w poprzednich latach. Jak zrobić to najskuteczniej? Temu poświęcone będzie najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza, które odbędzie się już 17 marca w hotelu Courtyard […]
Skuteczne zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza
W środę 24 listopada w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z tegorocznych, stacjonarnych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem seminarium poświęcone było skutecznemu zarządzaniu recepcją w hotelu. Podobnie jak pozostałe szkolenia Akademii Hotelarza, także to zostało przeprowadzone w myśl zasady praktycy-praktykom. Uczestnicy mieli więc możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez innych hotelarzy, ale także praktyk […]