Zarządzanie recepcją hotelową – Warszawa, 24.10

Już w najbliższą środę 24 października zapraszamy do hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji. To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do […]

Czytaj dalej


Praktycznie o Revenue Management

W warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie z jesiennych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania polityki revenue management. Był to cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Uczestnicy bardzo […]

Czytaj dalej


Praktycznie o Revenue Management. Już za tydzień w Warszawie

Specjalistyczne praktyczne szkolenie online. Grupa max 18 osób! Realne przykłady, praca na komputerach! Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Zapraszamy na specjalistyczne seminarium. Revenue Management – poziom średniozaawansowany (warsztaty praktyczne) Kiedy? – 21.10.2021 Gdzie? – W Warszawie, w hotelu Courtyard by […]

Czytaj dalej


Powrót Akademii Hotelarza

Akademia Hotelarza powróciła ze stacjonarnymi szkoleniami. W czwartek 7 października w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze w tym roku specjalistyczne seminarium dla hotelarzy, poświęcone maksymalizowaniu zysku z każdego sprzedanego pokoju. Warsztaty odbyły się w bardziej kameralnym gronie niż miało to miejsce w latach ubiegłych, jednak sprzyjało to bezpośrednim interakcjom i stworzyło możliwość […]

Czytaj dalej


Branżowa wiedza dla hotelarskich profesjonalistów

Pandemia koronawirusa sprawia, że hotelarstwo musi dostosować się do nowej rzeczywistości. Dlatego chcąc pomóc hotelarzom w tym trudnym procesie, opracowaliśmy cykl specjalistycznych szkoleń managerskich dotyczących najważniejszych zagadnień z jakimi branża będzie musiała się zmagać w najbliższych miesiącach. Chcemy pomóc właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli bezpiecznie pokonać trudny okres, proponując najwyższej jakości branżową wiedzę, która będzie […]

Czytaj dalej


Revenue management w czasach pandemii

We wtorek 29 września odbyło się pierwsze stacjonarne, po 6 miesięcznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W nowej rzeczywistości w hotelu Courtyard by Marriott doskonaliliśmy kompetencje uczestników z zakresu zarządzania ceną w hotelu. Rynek hotelowy w najbliższych miesiącach szczególnie mocno odczuje ograniczenie popytu gości hotelowych. Dlatego tak ważne jest, aby maksymalizować […]

Czytaj dalej


Pierwsze w tym roku szkolenie Akademii Hotelarza

W czwartek 6 lutego w hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbyło się pierwsze z 10 planowanych na to półrocze specjalistycznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza dla kadry zarządzającej hoteli. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu „Budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym w hotelu”. Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników […]

Czytaj dalej


Jak efektywnie budować i zarządzać zespołem sprzedażowym w hotelu? (Warszawa, 6 lutego 2020)

Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak liderzy branży budują i zarządzają działami sprzedaży w hotelu! Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży? Jak ich premiować, motywować? Jak optymalizować koszty, by pracownicy […]

Czytaj dalej


Nowy plan szkoleń i nowi eksperci Akademii Hotelarza

Znamy już wiosenny plan szkoleń managerskich Akademii Hotelarza. W I półroczu tego roku planowane jest 11 specjalistycznych szkoleń dla właścicieli i kadry managerskiej hoteli. Do grona ekspertów Akademii dołączyli także nowi eksperci, wybitni specjaliści w swoich branżach. Akademia Hotelarza, to powołana przy „Hotelarzu” sekcja szkoleniowa, która już od niemal 15 lat z sukcesem działa na […]

Czytaj dalej


Praktycznie o revenue management

W czwartek 14 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy pod kierunkiem Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group, podnosili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania zarządzania cenami w hotelu. Revenue management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej […]

Czytaj dalej