Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza   AKADEMIA HOTELARZA

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu. Jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji - temu poświęcone było kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza.

Podczas warsztatów prowadzonych przez naszego eksperta Macieja Knyrka, omawiano m.in. zagadnienia związane z procedurami, grafikiem pracy, rekrutacją i wynagradzaniem.

W zgodnej opinii uczestników

W zgodnej ocenie uczestników szkolenie stało na bardzo wysokim poziomie, a przekazana wiedza przyczyni się do usprawnienia procesów związanych z procedurami w obiektach.

Plan szkoleń Akademii na sezon jesienny będzie dostępny już w lipcu na https://akademia-hotelarza.pl/


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *