Dwa hotele z grupy PHH we Wrocławiu i w Poznaniu dołączą pod markę Four Points by Sheraton   INWESTYCJE

Hotele Ikar w Poznaniu i Wieniawa we Wrocławiu wchodzące w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego będą funkcjonowały pod marką Four Points by Sheraton, należącej do sieci Marriott International. Oba obiekty, wybudowane w latach 70. i na początku 80. przejdą gruntowną modernizację, na którą PHH przeznaczy 73 mln zł.

Prezes Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele, Gheorghe Marian Cristescu oraz Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International podpisali list intencyjny na wprowadzenie marki Four Points by Sheraton do dwóch hoteli należących do Grupy Kapitałowej PHH. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marki. – Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że filozofia marki Four Points by Sheraton, doskonale pasuje zarówno do hotelu Ikar w Poznaniu, jak i Wieniawa we Wrocławiu. Jestem przekonany, że po gruntownej modernizacji obu obiektów globalna sieć Marriott International wzmocni ich pozycję na lokalnych rynkach – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu.

Four Points by Sheraton to marka hoteli biznesowych, oferująca „ponadczasowy design, nieskomplikowany komfort i przyjazne podejście do hotelarstwa”. Obecnie działa pod nią ponad 250 hoteli na całym świecie, w tym jeden w Polsce, otwarty w ub.r. w zagłębiu biurowym na warszawskim Służewcu.  

Hotel Ikar w Poznaniu

Otwarty na początku lat 80. hotel Ikar w Poznaniu zlokalizowany blisko centrum dysponuje 164 pokojami, pięcioma salami konferencyjnymi o powierzchni od 13 do 163 m kw. oraz restauracją i drink barem. Z kolei hotel Wieniawa, otwarty w latach 70. w dzielnicy Krzyki jako hotel oficerski Śląskiego Okręgu Wojskowego, dysponuje 162 pokojami, trzema salami konferencyjnymi łącznie na 60 osób oraz  restauracją.

Hotel Wieniawa we Wrocławiu

To kolejne hotele „post-wojskowej” sieci AMW włączonej do Grupy PHH, które wprowadzane są przez Holding pod globalne marki. W ub.r. podpisana została umowa przedwstępna na wejście krakowskiego hotelu Royal pod marriottowską markę Le Meridien, a w tym roku ogłoszono, że pod marką Best Western działać będą hotele Reymont w Łodzi i Hetman w Rzeszowie, a także hotel Kopernik w Olsztynie, który należał do włączonej do PHH spółki Hotele Olsztyn.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *