PRAWDA O RYNKU – w najnowszym wydaniu „Hotelarza”   "HOTELARZ"

Jak wygląda prawda o polskim rynku hotelarskim, bo wydaje się, że jest dość skomplikowana – temu poświęcony jest temat numeru najnowszego wydania „Hotelarza”, będący zapisem panelu doradców, inwestorów i operatorów podczas naszej konferencji Hotel Investments Trends.

Prawdę o tym, jaki był sezon wakacyjny nad morzem, na podstawie swoich wyników przedstawiają hotelarze ze Świnoujścia, Kołobrzegu, Ustki i Władysławowa. A o tym jak zapowiada się jesienny sezon konferencyjny hotelarze z Warszawy, Krakowa, Poznania i Zakopanego. Hotelarze z Zakopanego opisują też, jak moda wśród turystów arabskich tłumnie odwiedzających Podhale przekłada się na ich hotele.

Prezes Hotelu Arłamów, Michał Kozak, tłumaczy w wywiadzie dla najnowszego „Hotelarza”, czym różni się ten sezon od ubiegłorocznego, podaje wyniki, jakie kompleks osiągnął i jakie (a naprawdę duże) inwestycje w rozbudowę wkrótce się rozpoczną. W kolejnym wywiadzie dyrektor generalna hotelu St. Bruno w Giżycku, Luiza Olszewik, mówi jak wyglądał ten sezon na Mazurach w przypadku jej hotelu, włącznie z obłożeniem i średnimi cenami, a także m.in. o tym jak zarządzać hotelem na takim rynku, gdzie latem jest bardzo wysokie obłożenie ponad 90-procentowe, a zimą minimalne – jak pokazują dane GUS dla tego województwa – najniższe w Polsce. I z jakimi wyzwaniami trzeba sobie radzić, zarządzając hotelem w obiekcie zabytkowym. Z kolei Jan Majerski, hotel manager Media One Hotel w Dubaju, opisuje jak wygląda ten rynek z perspektywy pracy hotelarza.

I dużo, dużo więcej.

Na okładce Plantonia Aparthotel z Krakowa prezentowany w sekcji Hotel z Pomysłem. Pierwszy w pełni wegański obiekt hotelowy w Polsce, włącznie z projektem wnętrz bez użycia elementów pochodzenia zwierzęcego. W Hotelu z Pomysłem prezentujemy też hotel Eter na toruńskiej starówce – składający się z zabytkowego budynku z XIII wieku i nowej części.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *