Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów w Akademii Hotelarza   AKADEMIA HOTELARZA

Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie ulec presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony? - te zagadnienia były przedmiotem ostatniego ze szkoleń Akademii Hotelarza, jakie odbyło się w ostatni piątek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott.

Podczas tego specjalistycznego seminarium prowadzonego przez Wojciecha Liszkę, CEO firmy Z-Factor i specjalistę z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu działami sprzedaży hoteli, omówiono tematykę m.in. efektywnego odpowiadania na zapytania ofertowe, jak wyróżnić ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych, a także sprawdzonym metodom zwiększania przychodów hotelu.

W zgodnej opinii uczestników szkolenie stało na bardzo wysokim poziomie merytorycznym, a przekazane porady będą wdrażane w obiektach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *