Hotel Trends. Rozpoczął się panel sieci hotelowych   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Trwa panel sieci hotelowych. Tematem jest rozwój w dobie COVID-19. Uczestnicy konferencji Hotel Trends Poland & CEE oglądają wydarzenie online.

fot. Piotr Gilarski

Koronawirus zatrzymał część nowych projektów hotelowych, ale zainteresowanie inwestorów międzynarodowymi markami wciąż jest duże. Czy silna marka jest dziś bardziej potrzebna niż wcześniej?  W czym może pomóc i czy się opłaca? Jak sieci pomagają hotelarzom przetrwać ten trudny czas? Dorota Malinowska – współzałożycielka i partner ProValue wraz z panelistami próbują znaleźć odpowiedź na te pytania. Jej gośćmi są: Roman Jakubowski - dyrektor handlowy, członek zarządu Unihouse SA, Miguel Martins - dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej w IHG, Janusz Mitulski - starszy dyrektor ds. rozwoju sieci na Europę Środkowo-Wschodnią Marriott International, Wojciech Popis - wiceprezes VHM Hotel Management, Magdalena Sekutowska - dyrektor ds. rozwoju na Europę Wschodnią, Hilton Worldwide, Jacek Stasikowski - Development Director Poland w Accor.

- To był bardzo trudny rok obarczony tragediami ludzkimi także w zakresie finansowym – zauważa Jacek Stasikowski. - Zapaść przede wszystkim w branżach usługowych, hotelarskich i gastronomicznych w szczególności. Mam jednak nadzieję, że uda nam się to przetrwać i w przyszłości wrócić do dochodów sprzed pandemii. My zamknęliśmy rok bardzo dobrze jako Accor, warto zaznaczyć, że podpisaliśmy 27 umów na 2300 nowych pokoi.

Zachęcamy Państwa nadal do zadawania pytań panelistom. Podczas trwania wydarzenia można także wziąć udział w dyskusji na czacie dla uczestników.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *