Trzy hotele IHG należące do UBM tworzą klaster sprzedażowo-marketingowy   INWESTYCJE  PERSONALIA

InterContinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw City Centre oraz Holiday Inn Gdańsk City Centre stworzyły wspólną strukturę sprzedażowo-marketingową. Na jej czele stanął Daniel Sosa z InterContinental Praga.

Intercontinental Warszawa

Nowa struktura ma na celu optymalizację procesów sprzedaży i lepszą synergię między trzema hotelami, aby zaoferować kompleksową odpowiedź na potrzeby klientów z różnych segmentów. Portfolio hoteli ma zapewnić różnorodność w kwestii lokalizacji, ceny oraz oferty przestrzeni konferencyjnej, a także ofert dla klientów indywidualnych.
Na czele powstałej struktury klastrowej stoi Daniel Sosa jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu. Wcześniej pełnił on funkcję Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w hotelu InterContinental w Pradze. Odpowiada m.in: za planowanie kierunków rozwoju i bieżącą analizę rynku w zakresie sprzedaży usług hotelowych oraz budowanie i realizację strategii polityki sprzedaży, a także nadzór i wyznaczanie celów dla zespołu sprzedaży i marketingu.-Podczas pandemii rynek hotelowy w Polsce wykazał się dużą odpornością, a jego ożywienie nabiera tempa, więc rozszerzenie naszych możliwości handlowych o nową strukturę pozwoli nam wykorzystać poprawiające się warunki i zapewnić najlepszą obsługę naszym klientom oraz najlepsze wyniki właścicielom – powiedział Daniel Sosa, Cluster Director of Sales & Marketing:
Dyrektorem Sprzedaży jest Anna Rabczyńska, która od 2019 roku, była odpowiedzialna za dział sprzedaży w hotelu InterContnental Warszawa. Za współpracę z klientami z segmentu MICE oraz rynku turystycznego odpowiada Iwona Głuchowska, która wcześniej zajmowała stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw CityCentre. Dyrektorem Marketingu i Komunikacji w strukturze klastrowej jest Monika Mikulska – Guźniczak, pełniąca wcześniej tę funkcję w InterContinental Warszawa.

Holiday Inn Warszawa
Holiday Inn Gdańsk


- Jako jeden z kluczowych rozwijających się rynków hotelowych w Europie Północnej, Polska staje się coraz ważniejsza na poziomie strategicznym dla sieci IHG Hotels & Resorts. Przy stale rosnącym portfolio hoteli, uruchomienie tej struktury komercyjnej klastra dla trzech naszych kluczowych nieruchomości było naturalnym krokiem w kierunku zapewnienia najlepszych wyników dla naszych właścicieli i najlepszych ofert dla klientów. Podobne działania w innych regionach Europy okazały się dużym sukcesem - stwierdziłAndreas Kohn, Commercial Director, IHG Hotels-Northern


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *