Skuteczne zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza   AKADEMIA HOTELARZA

W środę 24 listopada w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z tegorocznych, stacjonarnych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem seminarium poświęcone było skutecznemu zarządzaniu recepcją w hotelu.

Podobnie jak pozostałe szkolenia Akademii Hotelarza, także to zostało przeprowadzone w myśl zasady praktycy-praktykom. Uczestnicy mieli więc możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez innych hotelarzy, ale także praktyk wykorzystywanych przez hotele sieciowe.

Ekspert szkolenia, pani Dominika Romel – dyrektor generalna Hotelu Hampton by Hilton Gdansk Airport, podczas części przedpołudniowej szczegółowo omówiła zagadnienia z organizacją pracy recepcji, w tym jej obowiązkami, grafikiem pracy, a także procedurami, standardami i regulaminem. Podczas drugiej części wydarzenia omówiono zagadnienia związane z rekrutacją pracowników recepcji w tym procesem wdrożenia, a także efektywnego wynagradzania i premiowania. Szkolenie zakończyła sesja pytań i odpowiedzi.

Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanych informacji.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “Skuteczne zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *