MADE FOR Restaurant. New Generation – 21.VI. w Radisson Blu Sopot   POD PATRONATEM HOTELARZA

Nadchodzi turkusowa edycja konferencji MADE FOR Restaurant w Sopocie. Czym jest hasło „NEW GENERATION” wśród TOP Restauratorów?

Nadciąga nowa fala restauratorów, która zmiata z rynku stare postrzeganie gastronomii. Tu nie chodzi o wiek, a mentalność i otwartość na zrównoważony rozwój, ,,turkusowe” zespoły oraz nowoczesne aplikacje i własną lojalną społeczność w mediach społecznościowych.Tego dotyczyć będą rozmowy 21 czerwca w Radisson Blu Hotel Sopot w międzynarodowym gronie, podczas interaktywnej edycji konferencji MADE FOR Restaurant, której Partnerem po raz pierwszy jest Miasto Sopot. Wybieranych zostanie TOP 10 Restauratorów „NEW GENERATION” i TOP influencerów. Przy okrągłym stole spotkają się restauratorzy wyróżnieni w rankingu TOP 50 polskich restauratorów według Forbes & FOR Solutions. A wieczorem koktajl party i degustacyjne opowieści Piotra Kościuka i Michała Gębali, odpowiedzialnych za kuchnię w Radisson Blu Hotel, Sopot.

Dlaczego turkusowa?Bo będzie jak turkusowe morze tuż obok, turkusowy zespół Radisson Blu Hotel Sopot, który błyszczy nowością oraz turkusowy kolor grafiki konferencji, który symbolizuje: wiedzę, kreatywność, integralność ze środowiskiem, uzdrowienie biznesu i moc kompetencji.  Tak charakterystyczne dla nowego pokolenia przedsiębiorców. Rynek „zamiata” nowa fala restauratorów i influencerów kulinarnych.

To będzie warsztatowa edycja, pełna degustacji, warsztatów i po raz pierwszy w historii elementów speed datingu. – Każda nasza konferencja to powiew świeżości w branży. Zawsze warto być z nami osobiście i usiąść do okrągłych stołów z najlepszymi, aby czuć się pewniej w biznesie i skrócić drogi dotarcia do ważnych rozwiązań. Tym, którzy nie zdążą złapać miejsca stacjonarnego, proponujemy wersję on-line, która weszła już na  stałe w naszą formułę – mówi Agnieszka Małkiewicz, prezes FOR Solutions i organizatorka konferencji MADE FOR RESTAURANT. 

Gości wydarzenia przywita Magdalena Czarzyńska-Jachim, ciceprezydent Miasta Sopotu, które jest Partnerem Strategicznym konferencji. – Jesteśmy dumni z naszych sopockich szefów kuchni, którzy choć doskonali w swoim fachu, nieustannie się szkolą i co istotne, wiedzą i doświadczeniem dzielą się z nami w każdym daniu. Oferują nam zarówno tradycyjne podejście do gastronomii, jak i to niezwykle nowoczesne. Wsłuchują się w potrzeby klientów łącząc to, co dziś wydaje się być najważniejsze: wprowadzanie lokalnych produktów, koncentracja na zdrowej żywności czy ekologii – podkreśla wiceprezydent Sopotu. W tym duchu wydarzenie uświetnią degustacyjne opowieści bohaterów Radisson Blu Hotel Sopot: managera gastronomii Michała Gębali i szefa kuchni Piotra Kościuka, a także ich gości.

Program został starannie zaprojektowany, aby uczestnicy poczuli się pewniej w dzisiejszych trudnych warunkach rynkowych pod kątem ekonomii, relacji i psychologii biznesu. Planowane tematy wystąpień i goście konferencji.

  • Rewolucjoniści na rynku gastro – naśladować, czy patrzeć z pobłażaniem? - speed datingu TOP 10 restauratorów, nominowanych w kategorii NEW GENERATION. Wśród nich: Justyna Kosmala (Charlotte, Wozownia i LUPO. Pasta Fresca, Warszawa), Gaweł Czajka (Cały Gaweł, Sopot), Rafał Koziorzemski (Fisherman – finest food & wine, Sopot), Ofka Piechniczek i Kamil Kita (Śląska Prohibicja, Katowice i Morski Zając, Kuźnica płw. Helski), Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński (DESEO Patisserie & Chocolaterie, Warszawa), Jakub Tepper i Sungmin Han (Min’s Onigiri, Min’s Table oraz Kim Chi Ken, Poznań Poznań), Tomasz Muza (Molam Thai Canteen & Bar i  LUKTUNG - wkrótce otwarcie, Kraków), Beata Śniechowska i Tomasz Czechowski (Młoda Polska Bistro & Pianino, Wrocław) oraz Monika Winny i Adam Tyszkiewicz (Osiem Misek, Wrocław). Prezentację nominowanych poprowadzi Daria Pawlewska z Kukbuk.pl.
  • Influencer, bloger, vloger, dziennikarz – kto z nich jest wrogiem, a kto przyjacielem restauratora? –dziesiątka, którrą warto  obserwować, bo mają wpływ na to, czy goście wpadają do restauracji. Panel dyskusyjny z nimi poprowadzi Maciej Nowak z Gazety Wyborczej, krytyk kulinarny i teatralny.
  • Zrównoważony rozwój biznesów gastro. Jak i gdzie warto się uczyć? Tutaj w anglojęzycznym panelu dyskusyjnym pod patronatem EIT Food (Partnera merytorycznego wydarzenia) można będzie posłuchać opinii ekspertów z Europy. O edukacji uniwersyteckiej opowie prof. Bent Egberg Mikkelsen (Uniwersytet w Kopenhadze), praktycznie do zagadnień wdrażania rozwiązań less waste w restauracji odniosą się  aktywistki współpracujące, m.in. z kopenhadzką restauracją Amass - Maria Abrahamsen i Irina Bothmann (Rub & Stub TOURS). Poprzez program YOUNG Chef San Pellegrino, poznamy też niezwykle prestiżowy pomysł na promocje filozofii SUSTAINABILITY wśród młodych szefów kuchni. Panel poprowadzą ekspertki w temacie: Ewa Rzeszowka (EIT Food) i Katarzyna Młynarczyk (Handelek, ReBread i Socjomania). Wkręceni w temat będą mogli kontynuować rozmową w szerszym gronie „freeków zrównoważonego rozwoju” na małej scenie.  
  • Poradnik oszczędnego restauratora: high-tech, eko, HR, zarządzanie czasem – dyskusja 360 stopni. To odcinek dwóch rozmów z praktykami – restauratorami sieciowymi i indywidualnymi, dostawcami, hotelarzami znanymi z mocnej ręki do interesów. Panel w poszukiwaniu odpowiedzi: jak być nowocześnie zaradnym, przetrwać inflację i optymalizować koszty zespołu w czasie, kiedy o pracownika toczy się walka? – Aby przetrwać ten kolejny ciężki rok, pamiętajmy o zasadzie 3xO, czyli Odpowiedzialność, Optymalizacja i Organizacja– tak zapowiada tę strategiczną dyskusję Marcin Wajdaz firmy Winterhalter(Partner Strategiczny), który poprowadzi ją przy wsparciu Macieja Wrońskiego z firmy Rational(również Partner Strategiczny wydarzenia). – Najważniejszym jest, aby każdy podmiot segmentu HORECA bezwzględnie i na bieżąco analizował sytuację oraz sygnały z rynku – zaznacza dyrektor zarządzający Rational.
  • Jak dzisiaj nie dać nabić się w butelkę marketingowym „patodoradcom gastronomicznym”? Jak nadążyć za odbiorcami i zasięgi przekuć na realnych gości w restauracji? To będą dobre i złe praktyki z branży. Na podkładzie merytorycznym dyskusję rozwiną: Marek Cynowski, twórca restauracji wirtualnych Rebel Tang, Olga Hinc z Nespresso Professional - marki współpracującej z prestiżowymi liderami opinii na całym świecie oraz Małgorzata Jakimowicz - Business Development Director w LTTM, która opiekuje się i kreuje najmocniejszych YouTuberów na rynku. Ten strategiczny panel poprowadzi Rafał Lankosz, marketing manager z Unilever Food Solutions (Partner Strategiczny konferencji), który zauważa: – Najmłodsze pokolenie przedsiębiorców oraz gości restauracji stara się zredefiniować zasady w branży gastro i całkiem dobrze im się to udaje.
  • Pożądany, a utracony gość, czyli: TURYSTA w restauracji. Jak po pandemii sprawnie współpracować z branżą turystyczną i zarabiać? - wskazówki dla restauratorów. Uczestnicy debaty prowadzonej przez doświadczoną w branży turystycznej Krystynę Hartenberger-Pater (HOSSA biz.) poszukają pomysłów na ponowne rozruszanie gastronomii pod kątem gości z innych miast i krajów. Jak systemowo działać marketingowo (Marta Chełkowska, Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna), jak połączyć siły na bazie inspiracji z rynku niemieckiego (Anna Gmurczyk, Niemiecki Instytut Wina),  jak włączyć w to media lokalne (Marcin Dybuk, Trójmiasto.pl) oraz jak lobbować o pomoc Państwa (Jakub Bińkowski, Związek Pracodawców Polskich) i jak być skutecznym (Piotr Popiński, TOP Restaurator Forbes & FOR Solutions, Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz, Folk Gospoda - Folk Farma, The ROOTS Cocktail Bar & more, Muzeum Wódki, Festiwal Jedz Pij Warszawo i Festiwal Wódki i Zakąski w Warszawie)? Po odpowiedzi zapraszamy na konferencję.

Koktajl wieczorny, ogłoszenie zwycięzców i nagród.

Strona WWW konferencji, Program wydarzenia i sprzedaż biletów na stronie: https://forsolutions.pl/made-for-restaurant-new-generation/

Bezpłatna rejestracja na stronie:
https://meeting15.com/pl/join-event/for-solutions-konferencja-hybrydowa-made-for-restaurant-wtorek-21-czerwca-2022-r-radisson-blu-hotel-sopot-edycja-new-generation

Wydarzenie na Facebooku Konferencja hybrydowa MADE FOR Restaurant - NEW GENERATION, Sopot: https://www.facebook.com/events/537042407945727


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *