NOWA MARKA ROKU – Crowne Plaza, IHG   "HOTELARZ"

W rankingu 7NAJ publikowanym w najnowszym „Hotelarzu” nagradzamy najważniejsze zjawiska na rynku hotelarskim w mijającym roku w siedmiu kategoriach. W kategorii Nowa Marka Roku wygrała Crowne Plaza, marka z segmentu upscale, która zadebiutowała na polskim rynku „z przytupem”.

Jej pierwszy hotel ruszył w największej inwestycji hotelowej otwartej w tym roku w Polsce – z 430 pokojami łącznie z Holiday Inn Express (i ze skybarem na 21 piętrze).  W największej inwestycji mix-use otwartej w tym roku – The Warsaw HUB z dwoma 130-metrowymi biurowcami (łącznie z hotelem 113 tys. m kw.). W największym zagłębiu biurowym w Polsce poza „Mordorem” – na bliskiej Woli, która wkrótce pod względem liczby metrów kwadratowych zapewne nawet go przegoni. I w centralnym punkcie tego zagłębia przy Rondzie Daszyńskiego (do tego całość połączona jest przejściem podziemnym ze stacją metra). A w tym roku podpisano też umowę na Crowne Plaza w Kołobrzegu ze 468 apartamentami – największy hotel nad polskim Bałtykiem, co pokazuje też elastyczność tej marki, która przy każdej swojej lokalizacji zasługuje na tytuł NAJ.

Więcej w najnowszym "Hotelarzu".


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *