Jak po długim przestoju przygotować się na tłumy gości   "HOTELARZ"

Rok temu w maju hotele - zamrożone z dnia na dzień - wracały do działania po miesiącu przestoju, teraz wracają de facto po 13 miesiącach, w których raz działały, raz nie działały, raz miały kilka procent obłożenia, raz kilkanaście, latem ubiegłego roku więcej w regionach turystycznych, ale potem znowu dużo mniej… A teraz zaleje je tłumiony przez wiele miesięcy popyt. O tym jak przygotować hotel na tłumy gości po długim przestoju traktuje Temat Numer najnowszego „Hotelarza”.

A w nim także m.in.:

- wywiad z Maciejem Miazkiem, wiceprezesem Radisson Hotel Group na Rosję i Polskę, o tym jakie największe wyzwania czekają go na polskim rynku, jakie sieć ma pomysły na powrót do wcześniejszych przychodów, planach otwarć następnych hoteli i o różnicach między Rosją i Polską, jeśli chodzi o rynek hotelarski i o przebieg pandemii

- 10 trendów, które zmieniają rynek spotkań – można zaobserwować znużenie spotkaniami hybrydowymi, jesienią powrócą konferencje, ale niekoniecznie firm farmaceutycznych czy technologicznych, dużo większe znaczenie zyska rynek SMERF, i nie chodzi o spotkania fanów niebieskich stworzeń uciekających przed Gargamelem

- franczyza – czym się kierować przy wyborze marki, jakie są korzyści, jakie koszty?

- marketing w koronie -  hotelarze muszą odnaleźć się w zupełnie nowej sytuacji, również w obszarze zadań marketingowych. Jakie działania należu podjąć w najbliższym czasie, aby utrzymać ciągłość komunikacyjną?

- jakość usług w hotelowych SPA – jak stworzyć księgę standardów.

A poza tym pogłębione informacje, raporty i analizy m.in. STR, GUS, KPMG, PKO BP, Knight & Frank.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *