Praktycznie o revenue management   AKADEMIA HOTELARZA

W czwartek 14 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy pod kierunkiem Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group, podnosili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania zarządzania cenami w hotelu.

Revenue management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej hoteli.

Celem warsztatów było poznanie praktycznego zastosowania zakresu optymalizacji przychodów w hotelu, poznanie głównych technik i zakresów optymalizacji przychodów oraz wykorzystanie tej w wiedzy w praktyce.

Uczestnicy w poszkoleniowych ankietach bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanej wiedzy, którą będą mogli zastosować w swoich obiektach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *