Praktycznie o revenue management   AKADEMIA HOTELARZA

W czwartek 14 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy pod kierunkiem Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group, podnosili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania zarządzania cenami w hotelu.

Revenue management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej hoteli.

Celem warsztatów było poznanie praktycznego zastosowania zakresu optymalizacji przychodów w hotelu, poznanie głównych technik i zakresów optymalizacji przychodów oraz wykorzystanie tej w wiedzy w praktyce.

Uczestnicy w poszkoleniowych ankietach bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny, jak i użyteczność otrzymanej wiedzy, którą będą mogli zastosować w swoich obiektach.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *