Jak generować wysoki zysk hotelu przy dramatycznie rosnących kosztach operacyjnych?   "HOTELARZ"

Prowadzenie działalności hotelarskiej jest coraz trudniejsze. Z jednej strony lawinowo rośnie nowa podaż hoteli i innych ofert noclegowych, z drugiej dramatycznie rosną też wszystkie koszty: pracy, mediów, artykułów spożywczych itd. Natomiast średnie ceny pokoi i obłożenie rosną dużo wolniej. Jak generować więc zadowalający zysk w tej rzeczywistości – o tym piszemy m.in. w najnowszym „Hotelarzu”.

Publikujemy relacje z dyskusji w gronie dyrektorów generalnych – Anety Lewandowskiej, Sofitel Waszawa Victoria; Pawła Lewaka, Polonia Palace Hotel; Magdaleny Muchy, Hilton Gdańsk; Anny Olszyńskiej – Vienna House Andel’s Łódź; Lidii Wiszniewskiej, Radisson Blu Kraków.

Ponadto w numerze:

- 7 błędów recepcji przez które hotel traci rezerwacje

Jakie błędy najczęściej popełniają recepcje i działy rezerwacji w zakresie sprzedaży usług dodatkowych?

- 12 wskazówek jak dbać o silnik (rezerwacyjny)

Zainwestowałeś w teren, zasiałeś trawę i posadziłeś drzewa. Twój ogród jest gotowy? Niestety nie – wymaga przecież regularnej pielęgnacji i czujnego oka. Podobnie jest z silnikiem rezerwacyjnym na stronie hotelu. Nasi eksperci przedstawiają wskazówki dzięki którym booking engine będzie nieprzerwanym kołem napędowym biznesu.

- Nowe oblicze hotelowego lobby

Wraz z najnowszymi trendami w projektowaniu hotelowych wnętrz zmienia się wystrój i charakter lobby. Wprawdzie recepcja pozostaje wizytówką i sercem obiektu, a także centrum zarządzania hotelem, jednak w ciągu ostatnich kilku lat wyraźnie widać transformację tej przestrzeni. Zmienia się jej wygląd oraz funkcja.

- Partnerzy w biznesie SPA – jak wybrać, czego oczekiwać

Branża SPA&Wellness to ogromny przemysł dostawców, których można podzielić na tych dostarczających wyposażenie, kosmetyki do zabiegów oraz usługi dodatkowe, np. konsultingowe, szkoleniowe, audytorskie itd. Wzajemne relacje nie mogą kończyć się na zakupie produktów, czyli na wystawieniu faktury.

W najnowszym numerze czytelnicy znajdą także jak zwykle pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku.

Prenumeratę "Hotelarza" zamówić można TUTAJ.

Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *