O przychodach sieci, optymalizacji kosztów w pandemii i innowacjach technologicznych i Pulp Fiction   "HOTELARZ"

Najnowszy „Hotelarz” w sprzedaży pojawi się już w tym tygodniu. Wewnątrz m.in. zestawienie, jakiego jeszcze w historii polskiego hotelarstwa nie było - ranking 20 polskich sieci hotelowych z największymi przychodami (częściowo zestawienie opublikujemy już jutro na naszym portalu, szersza wersja w drukowanym wydaniu). Ponadto m.in. dyskusja dyrektorów generalnych i dostawców o sposobach optymalizacji kosztów w czasach COVID, artykuły o zarządzaniu sytuacją kryzysową, planie marketingowym dla hotelowego SPA i o innowacjach technologicznych, które zmieniły branżę turystyczną.

Paweł Lewtak pisze o tym jak potraktować jedną z historii pokazanych w „Pulp Fiction” jako krótki film instruktażowy na temat zarządzania sytuacją kryzysową w obliczu presji czasu w hotelu.

Podsumowujemy także najważniejsze innowacje technologiczne, które miały wpływ na rozwój podróży w ostatnim półwieczu - od wejścia do służby Boeinga 747 do wprowadzenia cyfrowych kluczy. Liczba turystów według World Tourism Organization wzrosła z ok. 160 mln w 1970 r. do 1,5 mld w 2019 r. Technologia była ogromną siłą napędzającą ten wzrost, odzwierciedlając szersze trendy w rozwoju całej gospodarki światowej.

Wewnątrz również jak zwykle szereg analiz, informacji i porad dotyczących dostosowania obiektów do nowej rzeczywistości, pogłębione aktualności dotyczące nowych inwestycji i zmian kadrowych.

Zapraszamy do lektury!

Fot. na okładce: The Bridge Suites Kraków, zwycięzca "Hotelu z Pomysłem 2020" w kategorii "Głosowanie Czytelników".


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *