POCZTÓWKA Z KRAKOWA – czasem słońce, czasem deszcz. Więcej deszczu   "HOTELARZ"

Kraków był najlepszym rynkiem hotelowym w Polsce, obok Warszawy, do marca ubiegłego roku. Od wybuchu pandemii stał się najgorszym. Wszystko to, co stanowiło o jego sile – dominujący gość zagraniczny i szybko rosnący segment klientów kongresowo-korporacyjnych – teraz jest jego słabością. I wcale nie zapowiada się, żeby miało być lepiej. W najnowszym "Hotelarzu" rozmawiamy z właścicielami i dyrektorami hoteli, a także przedstawicielami miasta o tym jakie nastroje panują na krakowskim rynku i jakie są perspektywy jego odbudowy.

Rozmawiamy też z Jackiem Stasikowskim, dyrektorem ds. rozwoju sieci Accor w Polsce, o pracy dyrektora ds. rozwoju w czasach ograniczonej możliwości nawiązywania kontaktów bezpośrednich, rozwoju sieci Accor w takich czasach i o zasadach dobierania marek do inwestycji, gdy ma się 41 brandów w portfolio, ponad 80 hoteli już działających i kolejnych ok. 20 podpisanych. Oraz o tym, jakie nowe marki Accoru mogą pojawić się w najbliższym czasie ma polskimi rynku

W numerze ponadto o pokoleniowej zmianie w rodzinie i sieci Marriott, która... miała wyglądać inaczej. Stery w tej największej firmie hotelarskiej na świecie miał objąć starszy syn, John Marriott III. Jednak ojciec doszedł do wniosku, że się do tego nie nadaje. Potem John III pozwał go (i swojego wujka) do sądu o to, że chcą go doprowadzić do ruiny finansowej przez odcięcie od rodzinnej fortuny.

Ponadto jak zawsze o wynikach rynkowych, nowych inwestycjach i zmianach kadrowych. Oficjalnie ogłoszonych i tych jeszcze niepublicznych.

PRENUMERATĘ HOTELARZA ZAMÓWIĆ MOŻNA TUTAJ


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *