Accor rozwija marki premium w Europie Środkowo-Wschodniej   ŚWIAT

Grupa Accor we współpracy z partnerami z regionu Europy Środkowo-Wschodniej rozbudowuje portfolio marek premium. Wśród nowych projektów znajdują się obiekty marek Pullman, Mövenpick i Swissôtel w Czarnogórze, Serbii i Czechach

Dzięki partnerstwu z czołowym inwestorem z Europy Południowo-Wschodniej, CG Resort, Accor umacnia pozycję w segmencie premium w Czarnogórze z intensywnymi planami rozwoju dla marek Pullman i Swissôtel. W ramach podpisanej umowy franczyzowej jeszcze w tym roku pierwszych gości przywitać ma 5-gwiazdkowy Pullman Kolašin Breza nad rzeką Tara. Górski kurort z wiodącym ośrodku narciarskim w kraju zaoferuje odwiedzającym 144 pokoje i 17 apartamentów z widokiem na okoliczne szczyty. W projekcie, który nawiązuje do otoczenia lasów brzozowych i Parku Narodowego Biogradska Gora zwracają uwagę efektowne fasady inspirowane górskim krajobrazem. Do dyspozycji gości znajdą się dwie restauracje z tarasem, lobby bar, strefa SPA i wellness, kryty basen, sale konferencyjne, klub dla dzieci i młodzieży oraz podziemny parking. Do tego bogaty wybór atrakcji na świeżym powietrzu dostępnych przez cały rok.

Pullman Kolašin Breza, Czarnogóra

Pullman Kolašin Breza będzie obsługiwany przez Alpha Hotel Management, lokalnego operatora zaangażowanego również w inny projekt Accor – Swissôtel powstający w okolicy masywu górskiego Kopaonik w Serbii. Hotel będzie częścią prestiżowej inwestycji i resortu K16 i przywita gości w sezonie zimowym 2023/24, jako pierwszy hotel górski tej marki na Bałkanach. Kompleks zaoferuje 201 pokoi. Goście będą mogli korzystać z restauracji, aperitif baru, centrum SPA i innych udogodnień.

Swissôtel Kopaonik, Serbia

– Dostrzegliśmy potencjał Bjelasicy i Kolašin, aby stać się jednym z wiodących prestiżowych miejsc do uprawiania narciarstwa i wypoczynku w tej części Europy. Jedna z najbardziej znanych szwajcarskich marek na świecie Swissôtel idealnie pasuje do tego miejsca, oferując świeżość i witalność alpejskiej energii, zakorzenionej w tradycji szwajcarskiej gościnności. Każdy z obiektów marki oferuje inteligentny design, świadome podejście do zrównoważonego rozwoju i spokój ducha dla gości, pozwalając im odkrywać świat zgodnie z dewizą "live it well" podkreśla Frank Reul, Vice President & Head of Development Accor Premium, Midscale & Economy Eastern Europe, Balkans, Italy & Greece.

Portfolio marki Pullman w Europie i Północnej Afryce, uwzględniając dziewięć nowych projektów m.in. w Bułgarii, Chorwacji, Niemczech czy Albanii, obejmie 1 589 pokoi, z kolei w przypadku Swissôtel – 14 obiektów z 2 334 pokojami m.in. w Serbii, Czechach czy Mołdawii.

W segmencie premium Mövenpick wyróżnia się największą dynamiką rozwoju z planowanymi 23 otwarciami w Europie i Afryce Północnej. Kolejna wywodząca się ze Szwajcarii marka przywita gości m.in. w Chorwacji, Szwajcarii, Azerbejdżanie czy we Włoszech. Dzięki współpracy Accor z Fardela Solutions, Mövenpick zawita także do górskiego kurortu w Czechach. To kolejny projekt premium, jaki powstanie w kraju, po ogłoszonym już Swissôtel w Mariańskich Łaźniach. Mövenpick Čeladná Hotel & Apartments zlokalizowany w miejscowości Czeladna w Beskidzie Śląsko-Morawskim w 2026 r. otworzy drzwi dla pierwszych gości. Do ich dyspozycji znajdzie się 60 pokoi i apartamentów, restauracja, odkryty taras oraz część wypoczynkowa z placem zabaw. Powstanie tu również strefa wellness i fitness oraz sala konferencyjna mogąca pomieścić 70 osób.

– Wspólne zaangażowanie i wzajemne zaufanie z naszym lokalnym partnerem pozwoliło nam wprowadzić do kraju morawsko-śląskiego światowej sławy markę Mövenpick. Czeladna to podgórska miejscowość, w której znajduje się jeden z największych ośrodków golfowych w kraju, gdzie od trzech lat odbywa się turniej PGA European Tour. Jestem pewna, że połączenie niesamowitej destynacji z wyjątkowymi udogodnieniami marki Mövenpick sprawi, iż nowy hotel napisze w tym miejscu piękną historię i przez cały rok będzie zachwycał odwiedzających go gości – powiedziała Maria Drăgulin Development Director, Accor Czech Republic, Romania, Bulgaria & Moldova.

Komentując rozwój segmentu marek premium w regionie, Philippe Bijaoui, Chief Development Officer, Europe & North Africa for Accor's Economy, Midscale and Premium brands podkreśla: – Restrukturyzacja klasyfikacji marek Accor pozwoliła nam z jeszcze dokładniejszą precyzją skupić się na kluczowym dla nas rozwoju segmentu premium w regionie. Obecnie portfolio marek premium stanowi 16 proc. całego portfela zamówień i nadal jest wiodącym obszarem naszej strategii rozwoju, w którym widzimy ogromny niewykorzystany potencjał. Jesteśmy przekonani, że marki takie jak Mövenpick, idealne do konwersji, pomogą nam zwiększyć zagęszczenie w kluczowych lokalizacjach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *