Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Akademii Hotelarza   AKADEMIA HOTELARZA

We wtorek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne już z zaplanowanych na wrzesień specjalistycznych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem pod kierunkiem naszego eksperta, Elżbiety Nitsze, dyrektor hotelu Airport Okęcie, uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu tworzenia skutecznych zespołów sprzedażowych w hotelu.

Nawet najlepiej położony i zaprojektowany hotel nie ma szans przebić się na rynku bez dynamicznego i skutecznego działu sprzedaży. Wobec rosnącej konkurencji, presji płacowej i na trudnym rynku pracy ciężko jest jednak zbudować, a potem utrzymać skuteczny dział sprzedażowy.

Dlatego też temu zagadnieniu poświęciliśmy nasze ostatnie szkolenie. Podczas sesji przedpołudniowej omawiano m.in. zagadnienia związane z tworzeniem działów sprzedaży, mierzeniem efektywności pracy, planowaniem budżetu i systemami prowizyjnymi.

Po lunchu uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w hotelu, jak delegować zadania i rozliczać z ich realizacji, a także jakie działania należy podjąć, aby dział sprzedaży miał najlepsze wyniki.

Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 10 października. Tematem warsztatów prowadzonych przez Wojciecha Liszkę będzie "Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów".


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *