Sieć IHG zmienia nazwę, logo i porządkuje portfolio marek   ŚWIAT

Sieć IHG wkroczyła w 2021 rok odświeżając swój brand i dodając do nazwy: Hotels & Resorts, co ma jeszcze bardziej odzwierciedlać misję firmy True Hospitality for Good (Prawdziwa gościnność dla wspólnego dobra). Portfolio brandów hotelowych podzielone zostało na cztery kolekcje: Luxury & Lifestyle m.in. z Intercontinental i Indigo, Premium z Crowne Plaza i voco, Essentials z Holiday Inn oraz Suites.

Jak informuje sieć: „zmiana z IHG na IHG Hotels & Resorts poprzez dodanie do nazwy handlowej firmy Hotels & Resorts akcentuje portfolio 16 marek hoteli współistniejących ze sobą jak jedna rodzina. Wizualna tożsamość marki IHG Hotels & Resorts została zmieniona, aby lepiej opowiedzieć historię marki i uczynić ją bardziej odpowiednią i atrakcyjną dla gości, właścicieli hoteli, współpracowników i tych, którzy w przyszłości zasilą szeregi pracowników IHG na całym świecie. Ta grupa docelowa obejmuje obecnie największą grupę konsumentów na świecie - pokolenie milenialsów wraz z grupą najszybciej rosnącą tzw. Pokoleniem Z. Nowa paleta barw, atrakcyjne galerie zdjęć, współczesna czcionka oraz pobudzający design prezentują markę firmy oraz doświadczenia hotelowe w sposób bardziej angażujący odbiorcę”. Odświeżona tożsamość firmy ma pomóc „we wzmocnieniu percepcji firmy oraz jej sposobach, w jakich angażuje gości, właścicieli hoteli i współpracowników. Pomaga ona również promować szerokie portfolio firmy w sposób bardziej efektywny”.

Nowe logo IHG Hotels & Resorts
Stare logo IHG obowiązujące od 2017 r.

W sieci IHG Hotels & Resorts funkcjonuje 16 marek z blisko 6 tys. hoteli w 100 krajach. Marki hoteli IHG prezentowane są teraz czterech odrębnych kolekcjach, co ma umożliwić gościom podjąć właściwą decyzję dotyczącą ich podróży w zależności od indywidualnych potrzeb:

Kolekcja Luxury and Lifestyle jest zdefiniowana przez „ponadczasowe dziedzictwo, połączenie unikatowego designu i niezapomnianej obsługi gości. Kolekcja ta sprawia, że każda podróż jest celebracją niezwykłych przeżyć, z których każde zachowuje swój wyjątkowy charakter”.

• Six Senses Hotels Resorts Spas

• Regent Hotels & Resorts

• InterContinental Hotels & Resorts

• Kimpton Hotels & Restaurants

• Hotel Indigo

Kolekcja Premium „sprawia, iż podróże są osobiste i mają konkretny cel. Zapewnia gościom poczucie przynależności i dobrego samopoczucia a dobrze przemyślane szczegóły powodują, że każda podróż jest ważna i wyjątkowa”.

• HUALUXE Hotels & Resorts

• Crowne Plaza Hotels & Resorts

• EVEN Hotels

• voco Hotels

Kolekcja Essentials „jest zawsze i wszędzie tam, gdzie są nasi goście. Ciepłe przyjęcie oraz zaufanie to fundamenty, na których opiera się kolekcja Essentials oraz koncept prawdziwej gościnności”.

  • Holiday Inn Hotels & Resorts
  • Holiday Inn Express
  •  avid hotels

Kolekcja Suites „zaprasza gości na dłuższe pobyty, zapewniając im domowy komfort, który zawsze pozostaje na wyciągnięcie dłoni”.

• Atwell Suites

• Staybridge Suites

• Holiday Inn Club Vacations

• Candlewood Suites

-Branża turystyczna stanęła przed wyzwaniami, jakich nie doświadczyła nigdy wcześniej. Dostosowując się do nowych realiów, pozostaliśmy wierni naszym korzeniom. Mamy niesamowitą rodzinę marek skupionych wokół łączenia ludzi - wzmacniania więzi rodzinnych, tworzenia partnerstw biznesowych, jednoczenia przyjaciół z odległych miejsc i angażowania się w nasze lokalne społeczności - powiedziała Claire Bennett, Chief Customer Officer w IHG Hotels & Resorts. - Nasza odświeżona marka określa, w jaki sposób realizujemy nasz cel, jakim jest „Prawdziwa gościnność dla wspólnego dobra” naszych gości, właścicieli hoteli, współpracowników i lokalnych społeczności. Zatem, zarówno w czasach pandemii, ale też i po niej, wiemy, kim jesteśmy, za czym się opowiadamy i jak możemy pomóc gościom w ponownym otwarciu się na świat, kiedy będą już gotowi do ponownego podróżowania. Wszyscy wiemy, że potrzebujemy podróży bardziej niż kiedykolwiek, ponieważ podróże nie tylko poszerzają horyzonty, ale również otwierają serca i umysły. Dlatego nasze hotele stanowią coś więcej niż tylko tło dla wyjątkowych chwil w naszym życiu. Nasze hotele to całe portfolio doświadczeń prawdziwej gościnności


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *