REZYDENT SOPOT MGALLERY. W krainie nadmorskiej łagodności

REZYDENT SOPOT MGALLERY MIESJCOWOŚĆ: Sopot KATEGORIA: 5***** POKOJE: 63 / MIEJSCA: 120 SALE GASTRONOMICZNE: 2 / MIEJSCA: 80 SALE KONFERENCYJNE: 2 / MIEJSCA: 90 BIURO ARCHITEKTONICZNE: Horus PROJEKT WNĘTRZ: Tremend DATA OTWARCIA: czerwiec 2021 r. POMYSŁ: Stworzenie równoległego świata i enklawy, gdzie czas całkowicie się rozpływa i pozwala odnaleźć wewnętrzny spokój. Nowoczesny, szyty na miarę […]

Czytaj dalej


Jesień w ofercie departamentów SPA – jakie zabiegi wprowadzić?

Wiele hotelowych SPA było w lecie obleganych przez gości, którzy bardzo potrzebowali relaksu. Jak utrzymać ten trend jesienią i jakie oferty powinny się teraz znaleźć w menu SPA? Należy skupić się na promocji tych zabiegów, które związane są z następstwami korzystania z uroków upalnej pogody. Wiele osób, które całe miesiące spędziły w domach, pracując zdalnie, […]

Czytaj dalej


Dyrektorzy dużych hoteli konferencyjnych o tym jakich sposobów szukają na wypełnienie swoich obiektów

Duże hotele konferencyjne, które przed pandemią cieszyły się najlepszymi przychodami w branży, teraz mają najwięcej problemów. Segment MICE, w znacznym stopniu oparty na kliencie zagranicznym, ucierpiał najbardziej i najdłużej będzie się odbudowywał. Hotele zostały ze swoimi pustymi powierzchniami konferencyjnymi i muszą szukać sposobów, aby w jakiś sposób je wypełnić. W największych miastach i hotelach pojawił […]

Czytaj dalej


Konferencje i wydarzenia – nowe otwarcie

W ramach prowadzonego przez Z-Factor monitoringu rynku spotkań, w 2019 r. w Polsce udało się dotrzeć do informacji o 42 349 wydarzeniach. Jeszcze w pierwszym kwartale 2020 r. było ich 8190. Estymowana liczba uczestników wydarzeń z ostatniego przedpandemicznego kwartału wynosiła ponad 650 tys. osób. Spotkania stanowiły istotny (dla wielu hoteli kluczowy) segment gwarantujący rentowność biznesu. […]

Czytaj dalej


Fitwel i WELL – wellbeingowe certyfikaty na nowe czasy

Promowanie zdrowia i dobrego samopoczucia użytkowników staje się jednym z priorytetów dla właścicieli i najemców nieruchomości komercyjnych, w tym hoteli. Z pewnością wpływ na to ma obecna trudna sytuacja epidemiologiczna, która zachwiała poczuciem bezpieczeństwa i sprawiła, że kwestie zdrowotne stały się dla gości jeszcze bardziej istotne. W konsekwencji wzrasta zainteresowanie systemami certyfikacji skoncentrowanymi na ludzkich […]

Czytaj dalej


Wykorzystaj potencjał silnej marki

Dziś marki towarzyszą nam niemal na każdym kroku i są nieodłączną częścią życia. Ale tylko silne marki stają się symbolem zaufania i jakości. Jakie działania należy podjąć, aby wzmocnić swoją markę hotelu, a potem właściwie wykorzystać jej potencjał w działaniach sprzedażowo-marketingowych? Szczególnie w tych niepewnych pandemicznych czasach jest kluczowy aspekt zarządzania wizerunkiem hotelu. Marki odgrywają […]

Czytaj dalej


Jak chronić mocne terminy w hotelach?

Hotelarze, rozmawiając o mocnym terminie, często mówią „wiemy, że wtedy będzie wysoki popyt, podnieśliśmy już ceny”. Można by odnieść wrażenie, że to wszystko, co należało zrobić. Ceny są ustawione wysoko, po drodze podniesiemy jeszcze kilka razy i temat zamknięty. Uwaga, zarządzanie ceną to zdecydowanie nie wszystko. Optymalizacja przychodu ma kilka wymiarów. I – jeżeli chcemy […]

Czytaj dalej


Wymogi sanitarne a hotelowe wnętrza

W ostatnim roku pojęcie wymogów sanitarnych było odmieniane przez wszystkie przypadki. Z jednej strony to konkret wymagań i regulacji, z drugiej dość mgliste wartości podlegające interpretacji, jak higiena i bezpieczeństwo. Jak wprowadzanie tych wymogów wygląda w hotelarstwie i hotelowych wnętrzach? Czy trzeba zmieniać wystrój pod tym kątem? Czy lepiej jak tych rozwiązań nie widać, czy […]

Czytaj dalej


RODO w cieniu pandemii.

Pandemia wywróciła do góry nogami całą dotychczasową rzeczywistość. Strach przed nieznanym, próby dostosowania się do dynamicznie zmieniających się rządowych obostrzeń i niepewność biznesowa spowodowały, że w imię walki z COVID-19 poświęcono prywatność. A rząd, niestety, nie wprowadził żadnych precyzyjnych przepisów, które pozwalałyby na bezpieczne funkcjonowanie w tej nowej rzeczywistości danych osobowych. Podczas pierwszej fali pandemii […]

Czytaj dalej