Robert Burczyński – PR & Event Marketing Manager

W Hotel Reservation Service Polska odpowiedzialny będzie za budowanie wizerunku marki oraz organizowanie eventów w Polsce, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech. Rozpoczął karierę zawodową, jako praktykant w hotelu Schweizerhof w Szwajcarii w 2002 r. W 2004 odbył Cross-training w dwóch hotelach sieci Starwood w Warszawie; Sheraton Hotel & Towers i hotelu Westin. W 2005 r. […]

Czytaj dalej


CBA prześwietla Króla Kazimierza

Czterogwiazdkowy hotel Król Kazimierz, w Kazimierzu Dolnym, znalazł się na celowniku Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Sprawa dotyczy pozwolenia na budowę hotelu, jakie w lipcu 2005 roku wydał starosta puławski. Według funkcjonariuszy CBA, przy wydawaniu pozwolenia na budowę nie uwzględniono obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego. Ponadto CBA ustaliło, że inwestor złożył wówczas niekompletny wniosek. CBA prześwietla pracowników Wydziału […]

Czytaj dalej


Inwestycje Starwood Hotels & Resorts

Starwood Hotels & Resorts planuje w 2009 r. otworzyć 100 hoteli w na świecie i do końca roku zarządzać portfolio 1000 hoteli. Sieć ta zamierza w ciągu 5 lat powiększyć liczbę zarządzanych obiektów o 40 proc. Na uatrakcyjnianie istniejących polskich obiektów Starwood Hotels & Resorts przeznaczy w latach 2008-2009 5 mln euro. Główne inwestycje dotyczyć […]

Czytaj dalej


Nowy kompleks na granicy Chorzowa i Katowic

Na granicy Chorzowa i Katowic planowana jest nowa inwestycja hotelowa: będzie to duży kompleks, składający się z 4-gwiazdkowego hotelu oraz przylegającego doń budynku z apartamentami pod wynajem. Inwestorem jest firma le Havre Hotels, koncepcję architektoniczną wraz z projektem wnętrz przygotowała warszawska pracownia PRC Design, zaś pozostałe etapy projektu współtworzy lokalna firma INDO Inżynierowie i Doradcy. […]

Czytaj dalej


Promocja hotelu na zagłówkach taxi

Z początkiem stycznia 2009 roku ruszyła kampania reklamowa wyremontowanego hotelu Mercure Grand Warszawa. To już kolejny hotel, który dołączył do Grupy Hotelowej „Orbis”. W 150 warszawskich taksówkach dzięki zagłówkom można zapoznać się z terminem otwarcia, adresem i stroną internetową nowego hotelu. Za realizację kampanii odpowiada Taxi-Ad Polska, natomiast media zaplanował MPG.

Czytaj dalej