Największa sieć hotelarska na świecie Intercontinental Hotels Group, właściciel takich marek jak Intercontinental i Holiday Inn, jest na sprzedaż, ale odrzuciła ofertę funduszu Starwood Capital, który zaproponował 10,1 mld dolarów. Uznała ją za niską – donoszą zachodnie serwisy informacyjne powołując się na nieujawnione źródła. Jednocześnie informują, że zarząd IHG oczekuje na wyższą ofertę, którą może […]
09/2014
Kolejne hotele otwarto
w Świnoujściu Wnajbliższych miesiącach ruszyć ma 4-gwiazdkowy hotel uzdrowiskowy West Baltic Resort w Świnoujściu, powstający w ramach przebudowy byłego szpitala miejskiego. Znajdą się w nim m.in. 73 pokoje oraz kompleks Healthiness & SPA z basenem, saunami i rozbudowaną ofertą zabiegów leczniczych. Hotel położony jest bezpośrednio przy promenadzie i przejściu na plażę. Należy do firmy Techagra […]
Four Seasons Jet
Luksusowa sieć hoteli Four Seasons rozszerzyła swoją ofertę dla gości o wycieczki realizowane w ramach lotów swoim Boeingiem. Jego wystrój wnętrz nawiązywał będzie do wnętrz hotelowych, a cały samolot przemalowany zostanie w markowe barwy. 52 gości Four Seasons Jet obsługiwanych będzie przez „hotelowy personel latający”, włącznie ze specjalnie oddelegowanym konsjerżem. – Podniesienie naszego legendarnego serwisu […]
Hotel Professionals partnerem Choice Hotels w Polsce
Firma doradcza Hotel Professionals uruchomiona na początku tego roku przez Aleksa Kloszewskiego rozpoczęła współpracę z Choice Hotels International, jednym z największych franczyzodawców hotelowych na świecie. Choice chce w Polsce wprowadzić swoje marki Clarion, Quality i Comfort. Po tegorocznej ekspansji w Turcji Choice Hotels International wskazał Polskę jako strategiczny kraj dla szybkiego rozwoju tych trzech marek […]
Hotele Hard Rock chcą podbić Europę
Sieć Hard Rock Hotels otworzyła w tym roku swój pierwszy hotel na Ibizie i ma to być dopiero początek jej ekspansji w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki po latach rozwoju na rynku amerykańskim i azjatyckim. Jak stwierdził Josh Litttman, dyrektor ds. rozwoju w tym regionie, Hard Rock nie może dłużej ignorować Europy, która jest […]
Westin sprzedawany Skanskiej
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie przez Skanska Central Europe Holding kontroli nad firmą SPS Investment, do której należy 5-gwiazdkowy Westin w Warszawie. Obie firmy mają centrale w Holandii. O sprzedaży hotelu Westin mówiło się na rynku od dwóch–trzech lat, jednak właściciele cały czas nie mogli osiągnąć satysfakcjonującej ich ceny. Hotel otwarty […]
Pierwsze hotele Quorvus Collection
Sieć Carlson Rezidor Hotel Group poinformowała o pierwszych trzech hotelach, które weszły pod niedawno stworzoną markę Quorvus Collection. Są to 404-pokojowy May Fair Hotel London, G&V Royal Mile Hotel Edinburgh oraz 169-pokojowy Symphony Style Hotel Kuwait. Quorvus Collection to tzw. soft brand skupiający niezależne luksusowe hotele, które wyróżniają się oryginalnym designem, architekturą i dziedzictwem. Mogą […]
W Krasickim płać ile chcesz
4-gwiazdkowy hotel Krasicki z Lidzbarka Warmińskiego zdecydował się na niecodzienną akcję promocyjną, podczas której goście płacili za nocleg według uznania (ale nie mniej niż 150 zł). Oferta obowiązywała na noclegi realizowane od niedzieli do wtorku w dniach 31 sierpnia–2 września i dotyczyła wyłącznie pokoi 2-osobowych. Przy wyjeździe z hotelu goście uiszczali opłatę za nocleg i […]
Wchodzi Moxy – marka nowej generacji
1 września przy lotnisku Malapenza w Mediolanie ruszył pierwszy hotel „marki nowej generacji” Moxy Hotels stworzonej przez Marriott International wspólnie z Inter-IKEA. Skierowana do tzw. pokolenia millennialsów łączy w sobie ceny z segmentu ekonomicznego z nowoczesnym designem, zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi i wielofunkcyjnymi strefami publicznymi Pierwszy Moxy Hotel oferuje 162 pokoje wyposażone w 42-calowe telewizory, łóżka […]
Wzrost wyników Orbisu
Grupa Hotelowa Orbis osiągnęła w pierwszym półroczu przychody w wysokości 326,8 mln zł, o 10 mln wyższe niż w tym samym okresie rok wcześniej, a zysk w wysokości 26,3 mln, o blisko 4,5 mln wyższy. Wzrosły: obłożenie hoteli własnych Orbisu – do 56,1 proc. z 55,7 proc., średnia cena – do 209,1 zł z 204,7 […]