Łóżko to podstawa

Choćby hotel miał w ofercie najbardziej wyszukane atrakcje, najlepsze menu, najnowocześniejsze SPA i był wyposażony w technologie, które spełniają wszystkie życzenia gości, to i tak zawsze najważniejsze w nim będzie łóżko. Im wygodniejsze, tym większa szansa na finansowy sukces hotelu, który będzie przyciągał gości. Łóżko jest głównym elementem wyposażenia, które czyni obiekt hotelem. Ma gwarantować […]

Czytaj dalej


W Lublinie ruszył Lubhotel

W Lublinie otwarty został 58-pokojowy Lubhotel. Inwestorem jest spółka związana właścicielsko z deweloperem, który wybudował w tym samym miejscu osiedle mieszkaniowe. Hotel zlokalizowany jest około 2 km od Starego Miasta i od centrum targowo-wystawienniczego. Ściany pokoi udekorowane są fototapetami ze zdjęciami Lublina. W hotelu znajdują się też: restauracja 107 z kuchnią opartą na lokalnych produktach, […]

Czytaj dalej


Elżbieta Lendo członkiem zarządu Harmony Polish Hotels

Rada hoteli sieci marketingowej Harmony Polish Hotels (d. Polish Prestige Hotels) wybrała do zarządu Elżbietę Lendo, reprezentującą w grupie Harmony hotele Willa Port w Ostródzie i Paryski w Zakopanem, które dołączyły do konsorcjum w grudniu 2017 r. Elżbieta Lendo od 25 lat jest związana z finansami, z sukcesem zarządzając kilkoma spółkami. Od 14 lat jest […]

Czytaj dalej


Pościel – najintensywniej eksploatowany element pokoju

Pościel jest najintensywniej eksploatowanym, tuż obok ręczników, elementem wyposażania pokoju hotelowego. Często używana, zmieniana, prana, prasowana. Ma być przede wszystkim funkcjonalna i wytrzymała, przyczyniać się do komfortu snu gości i być dyskretna. Z drugiej strony jej wzornictwo świadczy o prestiżu miejsca. Warunki, jakie trzeba spełnić przy kategoryzacji hotelu, nie precyzują parametrów technicznych czy estetycznych pościeli […]

Czytaj dalej


Aleksandra Iwanowska z Sofitel Grand Sopot – Recepcjonistą Roku 2018

Aleksandra Iwanowska z hotelu Sofitel Grand Sopot zwyciężyła w konkursie „Recepcjonista Roku 2018” organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych – A.I.C.R. Polska. Drugie miejsce zajął Konrad Kuczyński z Holiday Inn Warsaw City Centre, a trzecie Jakub Pozorski z Sopot Marriott Resort & Spa. Finał odbył się w H15 Boutique Hotel […]

Czytaj dalej


Sanforyzacja i merceryzacja

Dobrej jakości bielizna hotelowa powinna być przede wszystkim wytrzymała, ponieważ poddawana jest częstym procesom prania w wysokich temperaturach z użyciem środków chemicznych. Często spotykamy się jednak z tym, że głównym kryterium wyboru pościeli jest cena. Na pierwszy rzut oka czasami trudno poznać jakość, bo pościel wygląda prawie tak samo, ale wiadomo, że „prawie robi różnicę”. […]

Czytaj dalej


Pięć gwiazdek pod Tarnowem

Dwór Prezydencki Boutique Hotel & SPA w Zgłobicach pod Tarnowem został skategoryzowany na pięć gwiazdek. Mieści się w zabytkowym dworze i należy do sieci marketingowej Harmony Polish Hotels. Jest trzecim obiektem, którym zarządza spółka Hotel Cristal Park. Otwarty cztery lata temu Dwór Prezydencki Boutique Hotel & SPA oferuje 12 pokoi w odrestaurowanych wnętrzach, nawiązujących do […]

Czytaj dalej


Dyrektor sprzedaży four points BY SHERATON

Do zespołu hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, którego otwarcie zaplanowane jest na I kwartał 2019 r., dołączył Tomasz Murawski, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Doświadczenie zdobywał jako recepcjonista, a następnie assistant front office manager w hotelach sieci Radisson we Wrocławiu i w Warszawie. Od 2009 r. związany był z siecią Starwood, gdzie w […]

Czytaj dalej


Parametry dobrej pościeli

Podczas wyboru hotelowej pościeli najważniejszy jest jej skład surowcowy. Najlepsza dla komfortu snu jest 100-procentowa bawełna. Dzięki swoim właściwościom (wysoka chłonność) potrafi zaabsorbować pięciokrotnie więcej wilgoci, niż sama waży, dzięki czemu gość nie poci się i czuje się komfortowo. Jakie powinna spełniać parametry dobrej jakości hotelowa pościel? 250 TC, 300 TC, gramatura 150 g/m kw., […]

Czytaj dalej