Śniadanie w hotelu – jak je zorganizować, żeby i gość, i hotel byli zadowoleni

Śniadanie to najważniejszy posiłek w hotelu. Tak twierdzą również hotelarze – i słusznie, gdyż niejednokrotnie jest to jedyny kontakt gościa z gastronomią hotelową. Poza tym, jeżeli jest to wydarzenie, które wprowadzi gości w dobry nastrój, to na pewno zapamiętają hotel i chętnie do niego wrócą lub polecą innym. Oto kilka spostrzeżeń, które być może podpowiedzą […]

Czytaj dalej


ANATOMIA GOOGLE ANALYTICS – Kanały ruchu na stronie hotelu

Pozyskiwanie ruchu to kluczowy w analityce internetowej zestaw raportów standardowych, pozwalających na sprawdzenie, w jaki sposób użytkownicy trafiają na stronę internetową hotelu. Rozpoczynając wizytę w panelu Google Analytics, widzimy dane zbiorcze o ilości ruchu i jego podstawowe metryki do mierzenia zaangażowania, ale to dopiero analiza źródeł pozyskiwania ruchu pozwala ocenić, z czego dokładnie złożone są […]

Czytaj dalej


55 lat Hotelarza

Równo 55 lat temu, we wrześniu 1962 r., ukazał się pierwszy numer „Biuletynu Informacyjnego Zrzeszenia Polskich Hoteli Turystycznych. HT”. Od tego czasu zmieniło się wszystko: od sytuacji geopolitycznej na świecie, przez ustrój Polski, po nazwę pisma, które od 1970 r. ukazuje się jako „Hotelarz”. Nie zmienił się tylko cel i sens istnienia naszego magazynu, który […]

Czytaj dalej


Komfortowo pod stopami wszystko o wyborze wykładzin hotelowych

Wykładzina w hotelu to poważna inwestycja na wiele lat, wiążąca się z niemałymi wydatkami. Ze względu na jej wizerunkowy charakter, warto wybrać taką, która przez lata intensywnej eksploatacji będzie w doskonałym stanie. W hotelach wykładzina jest dziś standardem i elementem wystroju kojarzącym się z komfortem. Nadaje styl, podkreśla urodę wnętrz, dodaje przytulności i miękkości oraz […]

Czytaj dalej