IHIF w Berlinie

Ponad 2,5 tys. delegatów z całego świata uczestniczyło w Międzynarodowym Forum Inwestycji Hotelowych (IHIF) w Berlinie, największej i najważniejszej konferencji hotelarskiej w Europie. Podczas konferencji m.in. Accor ogłosił swoją nową markę Tribe, IHG podpisał umowę na pierwszy w Europie kontynentalnej hotel pod marką Voco, a Marriott przedstawił szczegóły dalszej transformacji marki Sheraton. Na IHIF w […]

Czytaj dalej


Nowa odsłona hotelu Campanile Katowice

W hotelu Campanile Katowice, otwartym równo 20 lat temu, zakończono renowację wnętrz. Celem przeprowadzonej w dwóch etapach renowacji było nadanie obiektowi nowoczesnego, lifestyle’owego charakteru. Zmiany objęły pokoje, recepcję, lobby, restaurację i bar. Hotel oferuje 77 pokoi i trzy sale konferencyjne o powierzchni 245 m kw. Nowa kolorystyka pokoi w barwach brązu, bieli i czerni w […]

Czytaj dalej


EuroGastro i WorldHotel w Nadarzynie

Od 27 do 29 marca 2019 r. stoiska blisko 300 wystawców z 21 krajów odwiedziło ponad 22 tys. osób. Goście przyjechali z 40 różnych państw. Targi EuroGastro i WorldHotel po raz pierwszy odbyły się w Ptak Warsaw Expo. Specjalistyczne szkolenia i konferencje stały na wysokim poziomie, imprezę uatrakcyjniły liczne konkursy kulinarne oraz mistrzowskie pokazy. Na […]

Czytaj dalej


Hotelowo-hostelowo-aparthotelowy Arche Geologiczna

8 kwietnia pierwszych gości przyjął 3-gwiazdkowy Arche Hotel Geologiczna w Warszawie z 70 pokojami hotelowymi, w tym część z aneksami kuchennymi, i 10 hostelowymi. Oferuje także m.in. oldschoolowe automaty do gier typu Pac-Man i Mario Bros., 150 m kw. powierzchni konferencyjnej, restaurację Wydawka oraz parking podziemny. Zlokalizowany jest przy otwartym w ub.r. Arche Hotelu Krakowska […]

Czytaj dalej


Białystok Inwestycje nie do końca policzone

W Śniadaniu „Hotelarza” poświęconemu białostockiemu rynkowi hotelarskiemu w pierwszym i jedynym na Podlasiu 5-gwiazdkowym hotelu Royal udział wzięli: Marek Piotrowski, prezes spółki CityInter, współwłaściciel hotelu Royal, Władysław Grochowski, właściciel Grupy Arche i powstającego hotelu Garnizon, Anna Narel, dyrektor hoteli Traugutta3 / Podlasie, Weronika Strzałkowska-Molska, prezes Hotel Business Group, hotel Branicki, Monika Wiensko, dyrektor hotelu Branicki, […]

Czytaj dalej


AC by Marriott Wrocław najlepszym hotelem w Europie

Sieć Marriott International wybrała AC by Marriott Wrocław najlepszym hotelem roku 2018 w Europie wśród hoteli marek selektywnych w całej sieci. To oznacza, że AC by Marriott Wrocław został doceniony najwyższą notą wśród takich marek jak Courtyard by Marriott, Moxy Hotels, Four Points by Sheraton, Aloft Hotels, SpringHill Suites, Protea Hotels, Fairfield Inn & Suites […]

Czytaj dalej


Inwestycja hotelowa – o czym trzeba pamiętać, żeby nie przepłacić

Branża hotelowa od kilku lat przeżywa boom w Polsce i w naszym regionie Europy. Nowe hotele rosną jak grzyby po deszczu. Modernizowanych jest wiele istniejących obiektów, które odbiegają od obecnych standardów i trendów. Polacy coraz częściej dostrzegają, że współczesne hotele to nie tylko miejsca zakwaterowania na czas podróży biznesowych czy turystycznych, ale też sposób na […]

Czytaj dalej


Hotel Traugutta3 w Harmony Polish Hotels

Hotel Traugutta3 w Białymstoku przystąpił do sieci marketingowej Harmony Polish Hotels. Jest pierwszym hotelem w Białymstoku, a drugim w województwie podlaskim, który rozpoczął współpracę z Grupą Harmony Hotels. Traugutta3 to 4-gwiazdkowy hotel butikowy otwarty w ub.r. z 25 pokojami, 450 m kw. powierzchni konferencyjnej i restauracją Regiment, która znajduje się w zabytkowej willi z 1884 […]

Czytaj dalej


10 sprawdzonych sposobów na direct booking

Direct booking wymaga zaangażowania i cierpliwości. Ale jak to zwykle bywa w tego typu sprawach, opłaca się podjąć wysiłek, bo przynosi on ogromne korzyści. Jeśli chcemy cieszyć się rosnącymi słupkami sprzedażowymi i lojalnością gości, warto znać (i stosować) sprawdzone metody na sukces w direct bookingu. Po pierwsze: komunikacja na Facebooku i nie tylko Na początek […]

Czytaj dalej


Skuteczny dyrektor hotelu i dobry revenue manager

revenue manager W kwietniu w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyły się dwa kolejne szkolenia Akademii Hotelarza: „Strateg i lider – skuteczny dyrektor hotelu” oraz „Revenue management – poziom średniozaawansowany” (warsztaty praktyczne). Szkolenie „Strateg i lider” poprowadził Radosław Altheim, dyrektor operacyjny sieci Q Hotels, wcześniej m.in. dyrektor GrandHotel Tiffi w Iławie. Przedstawił on uczestnikom zasady, […]

Czytaj dalej