5 powodów, dlaczego warto zainwestować w toaletę myjącą ciało

Sprzedaż toalet myjących Geberit AquaClean przekroczyła milion egzemplarzy, a zadowolonych użytkowników tych urządzeń jest znacznie więcej. Ci, którzy mieli już okazję przekonać się jak wygodne jest mycie miejsc intymnych po skorzystaniu z toalety, polecają je innym. Każdy może sprawdzić, ile świeżości daje delikatny prysznic wodą – wystarczy po prostu… skorzystać z toalety Geberit AquaClean. Z […]

Czytaj dalej


Oświetlenie w restauracjach – na co warto zwrócić uwagę?

Oświetlenie w obiektach restauracyjnych pełni różne funkcje, takie jak poprawa widoczności, zwiększenie bezpieczeństwa oraz budowanie odpowiedniej atmosfery 
i wywoływanie emocji. W zależności od charakteru i wielkości powierzchni, konieczny jest dobór odpowiedniej barwy, natężenia oraz kąta padania światła, a także przemyślane umiejscowienie lamp. Z pomocą przychodzi Commercial Lighting marki Nowodvorski Lighting – oferta profesjonalnego oświetlenia dla […]

Czytaj dalej


proRMS ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE, KTÓRE ZASKOCZĄ NIEJEDNEGO HOTELARZA

Start-up technologiczny z Wrocławia – Qualpro – zaznacza swoją obecność na rynku hotelarskim, wdrażając w kolejnych hotelach swój sztandarowy system optymalizujący przychody – proRMS. Polski RMS skupiający globalne praktyki dla lokalnych strategii. Czy warto zapamiętać tę markę? Qualpro skupia się na obszarach związanych z optymalizacją przychodów, kosztów i organizacji pracy, tworząc dostosowane do branży narzędzia […]

Czytaj dalej


Tylko 2 na 10 osób myje ręce w trosce 
o bezpieczeństwo innych

Większość z nas myje ręce częściej niż przed pandemią COVID-19. Nie wynika to jednak z troski o innych. Nowe badanie przeprowadzone przez Tork, markę firmy Essity, wykazało, że niemal ośmiu na dziesięciu respondentów myje ręce, aby chronić siebie. W związku ze Światowym Dniem Mycia Rąk, przypadającym 15 października, Essity publikuje nowe fakty dotyczące higieny dłoni. […]

Czytaj dalej


ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE, KTÓRE ZASKOCZĄ NIEJEDNEGO HOTELARZA

Start-up technologiczny z Wrocławia – Qualpro – zaznacza swoją obecność na rynku hotelarskim, wdrażając w kolejnych hotelach swój sztandarowy system optymalizujący przychody – proRMS. Polski RMS skupiający globalne praktyki dla lokalnych strategii. Czy warto zapamiętać tę markę? Qualpro skupia się na obszarach związanych z optymalizacją przychodów, kosztów i organizacji pracy, tworząc dostosowane do branży narzędzia […]

Czytaj dalej


Czystość, na którą możesz liczyć. Ecolab udostępnia bezpłatne materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące COVID-19

Czynnikiem decydującym o wyborze obiektu noclegowego czy restauracji stała się dzisiaj gwarancja przestrzegania reżimu sanitarnego. Ecolab udostępnił swoim klientom z branży HoReCa system identyfikacji wizualnej, pomagającej gościom wybrać obiekt korzystający z profesjonalnych systemów czystości. Ponadto marka postanowiła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami wszystkich branż dotkniętych pandemią COVID-19. Firma na swojej stronie internetowej […]

Czytaj dalej


Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej

Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada. 21 września ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania Śliwki Nałęczowskiej. Zabudżetowane działania ukazują ją jako markę, która – oferując autentyczną, niezmienną od pokoleń przyjemność smaku, powstałego z […]

Czytaj dalej


Paweł Stawicki ambasadorrem marki Lubiana

Na co dzień jest headchefem restauracji Mercato w gdańskim Hiltonie. Zdobywał doświadczenie w restauracjach nagradzanych gwiazdkami Michelin. Paweł Stawicki – jeden z najbardziej cenionych trójmiejskich kucharzy rozpoczyna współpracę ze znanym w całej Europie producentem porcelany.  Stawicki zdobywał doświadczenie w restauracjach wyróżnionych nawet trzema gwiazdkami Michelin – Maaemo ***, The Greenhouse **, Atelier Amaro * oraz […]

Czytaj dalej


Tork z tytułem Business Superbrands 2020

Marka Tork – światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia już po raz drugi została laureatem konkursu Superbrands Polska. Organizacja Superbrands powstała 25 lat temu i obecnie działa w ponad 80 krajach. Wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje historie ich sukcesów, stając się inspiracją dla innych. W Polsce przyznawane są dwa rodzaje nagród […]

Czytaj dalej


Nestlé podejmuje kolejne kroki na rzecz zrównoważonych technologii opakowaniowych

Firma podsumowuje najnowsze inicjatywy oraz efekty działań, których celem jest przyszłość bez odpadów Nestlé intensyfikuje działania, dzięki którym do 2025 roku 100% opakowań firmy będzie nadawać się do recyklingu bądź ponownego wykorzystania, i które pozwolą zmniejszyć zużycie pierwotnych tworzyw sztucznych o jedną trzecią. Obecnie już 87% opakowań Nestlé nadaje się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. […]

Czytaj dalej