Golden Tulip dostosowuje się do pokolenia millenials

Louvre Hotels Group zmienia ofertę hoteli Golden Tulip dla osób podróżujących służbowo, stawiając sobie za cel spozycjonowanie tej marki jako marki numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych. Pojawią się otwarte, wielofunkcyjne lobby, interaktywne ściany, lokalne produkty i rowery-tandemy. Ponieważ osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniają się – do 2020 roku połowę z nich stanowić […]

Czytaj dalej


W Szczecinie powstaną Courtyard by Marriott i Moxy…

Spółka celowa Porto należąca do Calbudu – jednej z największych firm budowlanych na Pomorzu Zachodnim, wybuduje w kwartale z dawnym domem towarowym Posejdon przy Bramie Portowej w Szczecinie około 250-pokojowy hotel. Będzie on działał pod dwoma marriottowskimi markami: Courtyard by Marriott i Moxy. Kompleks powstanie w ramach przebudowy dawnego 4-piętrowego domu handlowego, który połączony zostanie […]

Czytaj dalej


Profitroom uzyskał status Google Partner Premier

Firma Profitroom jako z jedna zaledwie z kilkunastu w Polsce i jedyna działająca wyłącznie dla branży hotelarskiej, po weryfikacji przez Google dotychczasowych wyników prac agencji marketingowych otrzymała certyfikat Google Partner Premier. Trzy lata temu amerykański gigant uruchomił program Google Partners, dzięki któremu firmy świadczące usługi z zakresu marketingu internetowego mogły zdobyć certyfikat potwierdzający ich doświadczenie […]

Czytaj dalej


Ruszył Pałac Mortęgi

Pierwszych gości przyjął 4-gwiazdkowy Pałac Mortęgi Hotel & SPA koło Lubawy w woj. warmińsko-mazurskim. W zrewitalizowanym, zabytkowym kompleksie, w którego skład wchodzą budynki pałacu, dworku i oficyny, znajduje się 48 pokoi i apartamentów, sale konferencyjne, mini zoo i ośrodek jeździecki. W części pałacowej z 18 pokojami działa restauracja z oranżerią, bar, biblioteka oraz sale konferencyjno-bankietowe, […]

Czytaj dalej


Dobre pierwsze półrocze

W pierwszym półroczu hotele w największych miastach odnotowały lepsze wyniki we wszystkich parametrach – obłożenia, średniej cena, przychodu z pokoju – w porównaniu z tym samym okresem w 2015 roku. Liderami wzrostu były hotele we Wrocławiu, gdzie RevPAR był wyższy o prawie ¼, i Trójmiasto, gdzie średnia cena za pokój wyniosła blisko 310 zł, a […]

Czytaj dalej


W Świnoujściu powstanie hotel Blue

Firma Dobosz z Trzebieży koło Szczecina podpisała kontrakt z firmą Erbud, która ma wybudować 4-gwiazdkowy hotel Blue w Świnoujściu za 83 mln zł. Zakończenie prac planowane jest w połowie 2018 roku. 7-piętrowy obiekt o powierzchni 23 tys. mkw. powstanie przy skrzyżowaniu ulicy Uzdrowiskowej w sąsiedztwie 308-pokojowego hotelu Intereferie Medical SPA i kilkaset metrów od powstającego […]

Czytaj dalej


Chcemy otwierać kolejne hotele pod globalnymi markami

Rozmowa z Gheorghem Marianem Cristescu, prezesem Chopin Airport Development, o planach otwarć nowych hoteli, kryteriach, które o tym decydują, specyfice hoteli przylotniskowych i ich wynikach Czy wraz z objęciem przez Pana funkcji prezesa Chopin Airport Development należy się spodziewać jakichś zmian w strategii firmy? Chopin Airport Development to już obecnie firma bardzo widoczna na polskim […]

Czytaj dalej


Będzie Skipper pod Gdynią

WRewie pod Gdynią w pierwszym kwartale przyszłego roku ma ruszyć 3-gwiazdkowy hotel Skipper z 56 pokojami, salami konferencyjnymi, restauracją z widokiem na morze oraz centrum SPA & wellness z sześcioma gabinetami i basenem. Pokoje wyposażone będą m.in. w 40-calowe telewizory, minibary, zestawy do parzenia kawy i herbaty, wodę mineralną Skipper będą też miały balkony lub […]

Czytaj dalej