Nowe obiekty Louvre Hotels Group: Golden Tulip w Krakowie, Campanile w Nowym Targu

1 lipca na krakowskim Kazimierzu w nowo wybudowanej kamienicy został otwarty 4-gwiazdkowy hotel Golden Tulip ze 139 pokojami i salą konferencją na 135 osób. W październiku ma ruszyć 3-gwiazdkowy Campanile w Nowym Targu z 76 pokojami i salami konferencyjnymi na 115 osób. Łącznie stan posiadania Louvre Hotels Group w Polsce zwiększy się do 18 hoteli […]

Czytaj dalej


Nowa szefowa sprzedaży w Hiltonie Garden Inn Kraków Airport

Kaja Wachowska objęła stanowisko kierownika działu sprzedaży i marketingu hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport. Z branżą hotelarską związana jest od ponad ośmiu lat. Karierę rozpoczęła w 2008 roku jako sales coordinator w hotelu Novotel Kraków Centrum, a następnie awansowała na stanowisko corporate sales managera. Takie samo stanowisko piastowała ostatnio w krakowskim kompleksie DoubleTree by […]

Czytaj dalej


Golden Tulip dostosowuje się do pokolenia millenials

Louvre Hotels Group zmienia ofertę hoteli Golden Tulip dla osób podróżujących służbowo, stawiając sobie za cel spozycjonowanie tej marki jako marki numer jeden na świecie wśród hoteli 4-gwiazdkowych. Pojawią się otwarte, wielofunkcyjne lobby, interaktywne ściany, lokalne produkty i rowery-tandemy. Ponieważ osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniają się – do 2020 roku połowę z nich stanowić […]

Czytaj dalej


W Szczecinie powstaną Courtyard by Marriott i Moxy…

Spółka celowa Porto należąca do Calbudu – jednej z największych firm budowlanych na Pomorzu Zachodnim, wybuduje w kwartale z dawnym domem towarowym Posejdon przy Bramie Portowej w Szczecinie około 250-pokojowy hotel. Będzie on działał pod dwoma marriottowskimi markami: Courtyard by Marriott i Moxy. Kompleks powstanie w ramach przebudowy dawnego 4-piętrowego domu handlowego, który połączony zostanie […]

Czytaj dalej


Profitroom uzyskał status Google Partner Premier

Firma Profitroom jako z jedna zaledwie z kilkunastu w Polsce i jedyna działająca wyłącznie dla branży hotelarskiej, po weryfikacji przez Google dotychczasowych wyników prac agencji marketingowych otrzymała certyfikat Google Partner Premier. Trzy lata temu amerykański gigant uruchomił program Google Partners, dzięki któremu firmy świadczące usługi z zakresu marketingu internetowego mogły zdobyć certyfikat potwierdzający ich doświadczenie […]

Czytaj dalej


Ruszył Pałac Mortęgi

Pierwszych gości przyjął 4-gwiazdkowy Pałac Mortęgi Hotel & SPA koło Lubawy w woj. warmińsko-mazurskim. W zrewitalizowanym, zabytkowym kompleksie, w którego skład wchodzą budynki pałacu, dworku i oficyny, znajduje się 48 pokoi i apartamentów, sale konferencyjne, mini zoo i ośrodek jeździecki. W części pałacowej z 18 pokojami działa restauracja z oranżerią, bar, biblioteka oraz sale konferencyjno-bankietowe, […]

Czytaj dalej


Dobre pierwsze półrocze

W pierwszym półroczu hotele w największych miastach odnotowały lepsze wyniki we wszystkich parametrach – obłożenia, średniej cena, przychodu z pokoju – w porównaniu z tym samym okresem w 2015 roku. Liderami wzrostu były hotele we Wrocławiu, gdzie RevPAR był wyższy o prawie ¼, i Trójmiasto, gdzie średnia cena za pokój wyniosła blisko 310 zł, a […]

Czytaj dalej


W Świnoujściu powstanie hotel Blue

Firma Dobosz z Trzebieży koło Szczecina podpisała kontrakt z firmą Erbud, która ma wybudować 4-gwiazdkowy hotel Blue w Świnoujściu za 83 mln zł. Zakończenie prac planowane jest w połowie 2018 roku. 7-piętrowy obiekt o powierzchni 23 tys. mkw. powstanie przy skrzyżowaniu ulicy Uzdrowiskowej w sąsiedztwie 308-pokojowego hotelu Intereferie Medical SPA i kilkaset metrów od powstającego […]

Czytaj dalej