Olsztyński syndyk zajmujący się sprzedażą nieruchomości należących do firmy OPB Development Ireneusz Słowik w upadłości likwidacyjnej w Ostródzie ogłosił publiczne zaproszenie do rokowań w sprawie sprzedaży z wolnej ręki niedokończonego hotelu Plaza w Ostródzie z aquaparkiem. Jego wartość oszacowana została na 31 mln zł bez VAT. Budowa kompleksu Hotel & Resort Plaza by Condohotels nad […]
09/2016
Olsztyn rynek z potencjałem
Trzecia już debata z cyklu „Śniadanie Hotelarza“ poświęcona była rynkowi hotelarskiemu w Olsztynie – jego charakterystyce, problemom, mocnym i słabym stronom. W spotkaniu w hotelu Warmiński udział wzięli: Maja Żuraw-Sowińska, dyrektor generalna hotelu Omega, Marek Hilla, prezes zarządu i dyrektor generalny Warmiński Hotel & Conference, Bartłomiej Wasilewski, prezes zarządu spółki Hotele Olsztyn (m.in. hotel Kopernik […]
Wrzesień 1987
Holiday Inn w Dąbrowie otwarty
W Dąbrowie Górniczej ruszył piąty w Polsce hotel Holiday Inn. Oferuje 160 pokoi, sześć sal konferencyjnych o pow. 180 mkw., 300-metrową salę balową i bar na ostatnim piętrze. Połączony jest podziemnym tunelem z parkiem wodnym Nemo. Koszt inwestycji wyniósł ok. 60 mln zł. Pierwszy sieciowy hotel w Zagłębiu Dąbrowskim, które obejmuje też Sosnowiec, Czeladź i […]
We Władysławowie rusza budowa 4-gwiazdkowego hotelu
W ramach kompleksu Gwiazda Morza we Władysławowie rozpoczyna się budowa 4-gwiazdkowego hotelu ze 110-pokojami sprzedawanymi w systemie condo z gwarantowanym zwrotem z inwestycji przez 15 lat. Otwarcie hotelu planowane jest na I kwartał 2019 roku. W skład kompleksu Gwiazda Morza Resort wchodzą już dwa budynku aparthotelowe otwarte w 2013 roku i w 2015 roku dysponujące […]
Polityka cenowa w różnych kanałach komunikacji
Podstawowym celem całej polityki cenowej hotelu jest maksymalizacja obłożenia i średniej ceny, a w konsekwencji wyższa marża i w końcu zysk. Cele te ustalane są uwzględniając czas pozostały do daty przyjazdu i uwarunkowania kosztowe, w których przychodzi kreować politykę cenową. Należy przy tym pamiętać, że cena jest nośnikiem polityki marketingowej, i to jednym z podstawowych. […]
Orbis otworzył ibisa w Gdańsku…
22 sierpnia, na trzy miesiące przed zapowiadanym terminem, otwarty został hotel ibis Gdańsk Stare Miasto ze 120 pokojami. Koszt inwestycji wyniósł ok. 30 mln zł. To siódmy hotel Orbisu w Trójmieście, ale pierwszy ekonomiczny. Jednocześnie to też już siódmy obiekt otwarty w tym roku w Polsce z rodziny ibis, która łącznie powiększyła się o ponad […]
Trzecia inwestycja Kristensen Group w Karpaczu
Deweloper Kristensen Group planuje w Karpaczu swoją trzecią inwestycję – Active Village z ok. 120 apartamentami pod wynajem sprzedawanymi w systemie condo. Będzie to najwyżej położone osiedle w mieście na poziomie ponad 800 m n.p.m. Kristensen ogłosił konkurs architektoniczny, który rozstrzygnięty będzie do końca listopada. Na 3-hektarowej działce powstaną apartamenty od 48 do 62 mkw. […]
Śniadanie w hotelu dobre dla gości i dla właścicieli
Gdyby zapytać gości nocujących w hotelach, co w danym obiekcie jest dla nich najważniejsze, zapewne większość odpowiedziałaby, że wygodne łóżko i dobre śniadanie. Niezależnie od celu podróży, każdy chciałby się porządnie wyspać i dobrze zjeść o poranku, bo potrzebuje energii niezbędnej do realizacji swoich planów związanych z biznesem lub wypoczynkiem. Witalności tej dostarczy sen oraz […]
Ruszyły nowe B&B Hotele w Łodzi i Katowicach
7 września otwarty został został B&B Hotel Łódź Centrum ze 149 pokojami, a tydzień później B&B Hotel Katowice Centrum ze 105 pokojami. W ramach tej francuskiej sieci hoteli ekonomicznych działa w Polsce już pięć obiektów z blisko 540 pokojami. B&B Łódź Centrum. zlokalizowany jest przy al. Kościuszki. Sieć kupiła tę działkę od miasta w 2011 […]