Marzena Kijak dyrektor Radisson Blu Gdańsk

Marzena Kijak, która wprowadzała dwa lata temu na rynek pierwszy w Polsce hotel pod marką Radisson na gdańskiej Wyspie Spichrzów, została dyrektor generalną działającego kilkaset metrów dalej Radissona Blu. Z branżą hotelarską związana jest od ponad 20 lat. Karierę zaczynała w 1999 r. w Sheratonie Warszawa, gdzie w latach 2003-2005 pełniła funkcję front office supervisora. […]

Czytaj dalej


…i z innowacyjnym programem grywalizacji Ambasador

PHH wprowadza nowatorskie narzędzie rozwoju pracowników. Jest to pionierski program w branży hotelowej, dzięki któremu uczestnicy grywalizacji Ambasador mogą zdobywać punkty oraz nagrody w zamian za określone postawy i aktywności. Spółka chce w ten sposób motywować i aktywizować pracowników, a także budować ich zaangażowanie w rozwój społeczności PHH. Punkty można otrzymać m.in. za udział w […]

Czytaj dalej


Pracownicy hoteli PHH z nagrodą 53,8 tys. zł w programie Marriott Bonvoy…

Pracownicy Polskiego Holdingu Hotelowego odebrali nagrodę pieniężną za pozyskanie największej liczby nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy. Przedstawiciele recepcji warszawskich hoteli – Courtyard by Marriott i Renaissance otrzymali czek o wartości 53, 8 tys. zł. Uroczyste wręczenie czeku odbyło się w warszawskim Courtyard by Marriott Airport. Czek wręczył Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci […]

Czytaj dalej


Szkolenie Akademii Hotelarza z zarządzania recepcją

24 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych stacjonarnych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem seminarium poświęcone było skutecznemu zarządzaniu recepcją w hotelu. Podobnie jak pozostałe szkolenia Akademii Hotelarza, także to zostało przeprowadzone w myśl zasady praktycy – praktykom. Uczestnicy mieli więc możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez innych hotelarzy, a […]

Czytaj dalej


Nowa strona internetowa Europejskiego

Europejski uruchomił nową stronę internetową, która prezentuje pełny wachlarz usług oferowanych pod jednym adresem przy Krakowskim Przedmieściu: hotel Raffles, restaurację, bar, piekarnię, SPA, butiki, biura. Umożliwia zarezerwowanie pokoju, stolika w restauracji, zabiegu w SPA. Nowa witryna europejski. pl jest uzupełnieniem dla istniejącej brandowej strony hotelu raffles.com/warsaw. Obecnie Europejski to kompleks, w którym funkcjonuje hotel Raffles […]

Czytaj dalej


W warszawskim Bristolu otwarto Lane’s Gin Bar

W hotelu Bristol, a Luxury Collection Warsaw po półtora roku remontu otwarty został Lane’s Gin Bar, który zastąpił Bristol Wine Bar. Nowe miejsce oferuje specjalnie dobrane pod Lane’s portfolio trunków – głównie najlepszych gatunków ginu, ale też sprowadzonej z całego świata na zamówienie kolekcji alkoholi oraz modną kuchnię Nikkei, łączącą elementy japońskie z peruwiańskimi. We […]

Czytaj dalej


W październiku spotkań w Warszawie więcej niż we wrześniu

Jak wynika z informacji zgromadzonych przez firmę Z-Factor w systemie Demand Outlook – w którym gromadzone są dane o spotkaniach odbywających się w hotelach i centrach konferencyjnych w największych miastach – w październiku w Warszawie zorganizowano 803 wydarzenia, o 76 więcej niż we wrześniu. To 56 proc. liczby spotkań z października 2019 r. Do organizacji […]

Czytaj dalej


Przychody Qubus Management spadły w 2020 r. do 41 mln zł z ponad 100 mln w 2019

Spółka Qubus Hotel Management, zarządzająca 11 własnymi i dzierżawionymi miejskimi hotelami, wypracowała w 2020 r. przychody w wysokości 41,4 mln zł, czyli niższe o 61,3 mln zł niż w przedpandemicznym 2019 r. Strata spółki wyniosła 13,8 mln zł. Jak informuje zarząd w swoim sprawozdaniu, w ub.r. „celem zabezpieczenia płynności finansowej spółka podpisała z bankiem Pekao […]

Czytaj dalej


Płatność bonem turystycznym dłużej o pół roku

Rząd zdecydował o przedłużeniu płatności bonem turystycznym za usługi noclegowe z 30 marca do 30 września przyszłego roku. Dotychczas za pomocą bonów dokonano płatności na blisko 1,9 mld zł z ponad 3,5-miliardowej puli, która została na to przygotowana. Polski Bon Turystyczny to narzędzie uruchomione w sierpniu 2020 r. w celu wsparcia rodzin, a także przedsiębiorców […]

Czytaj dalej


5-gwiazdkowy hotel Rysy w Zakopanem zmienił właściciela

Nowym właścicielem 5-gwiazdkowego hotelu Rysy w Zakopanem została spółka NK Rysy, w której po połowie udziałów mają Andrzej Kurnik, właściciel m.in. hotelu Wawel Queen w Krakowie, oraz firma Natanek Nova. Hotel Rysy otwarty został w centrum Zakopanego w 2010 r. Dysponuje 26 pokojami, restauracją, kawiarnią, salą konferencyjną na 100 osób i dwiema mniejszymi na 12-14 […]

Czytaj dalej