Focus Hotel Premium Lublin

Focus Hotel Premium Lublin to 4-gwiazdkowy obiekt położony w centrum Lublina. Bardzo dogodne położenie, tuż przy Zamku Lubelskim i Starym Mieście, sprawia, że hotel walczy zarówno o klienta biznesowego, jak i indywidualnego. FOCUS HOTEL PREMIUM MIASTO: Lublin GWIAZDKI: 4**** POKOJE: 77 / MIEJSCA: 154 SALE GASTRONOMICZNE: 1 / MIEJSCA: 75 SALE KONFERENCYJNE: 4 / MIEJSCA: […]

Czytaj dalej


Arche Hotel Lublin

Arche Hotel usytuowany w centrum Lublina na dolnym śródmieściu nieopodal Mostu Kultury, Targów Lublin oraz basenów i stadionów MOSiR to miejsce, gdzie biznes łączy się z kulturą, sztuką i sportem. Hotel należy do sieci Arche Hoteli, zwanych Kolekcją. Część obiektów sieci zlokalizowana jest w obiektach zabytkowych, wobec czego naturalnie są nietuzinkowe. Nowo budowane Arche Hotele […]

Czytaj dalej


Szkolenia, coaching i mentoring w hotelowym SPA

Szkolenia mają przekazać wiedzę i ustalić standardy pracy, podnieść kwalifikacje zawodowe. Coaching to już inna technika doskonalenia, która wymaga indywidualnej pracy. Mentoring to codzienność w pracy nie tylko menedżera SPA. Każda metoda doskonalenia jest potrzebna, aby personel mógł oferować jak najlepsze usługi. Bez względu na metodę, najważniejszy jest efekt końcowy – perfekcyjna usługa. Doskonalenie pracowników […]

Czytaj dalej


Prawie cała prawda o luksusowym SPA

Jeżeli dokładnie przeanalizujemy reklamy polskich hoteli SPA, to słowo „luksus” pojawi się prawie w każdej treści promującej tego typu usługi. To słowo klucz, które według części marketerów pracujących w hotelarstwie ma przyciągnąć uwagę gości i generować większe zyski. Czy jednak trafia ono rzeczywiście do klientów premium? Co naprawdę wyróżnia luksusowe strefy wellness? „Podaruj sobie odrobinę […]

Czytaj dalej


Jak (p)obudzić smykałkę do sprzedaży w zespole SPA

Każdy manager zarządzający SPA życzyłby sobie pracowników idealnych, ale przecież w rzeczywistości każdy z nas składa się z zalet i wad. Jedne nam w pracy pomagają, a inne skutecznie utrudniają, wręcz przeszkadzają w realizowaniu zadań. Nie ma szans na zbudowanie zespołu, w którym każda z osób ma potrzebny w SPA „zestaw kompetencji i predyspozycji osobowościowych”. […]

Czytaj dalej


totalny kosmos! Fotorelacja z HMC 2019

Za nieziemską atmosferę panującą podczas Hotel Marketing Conference 2019 odpowiadają przede wszystkim wyjątkowe hotelarskie wyzwania omawiane w jej trakcie oraz grono aż 1500 hotelarzy z całej Polski. Zobacz, co się działo na Międzynarodowych Targach Poznańskich w dniach 3-4 października 2019 r. KarliK to sponsor, który witał hotelarzy już od samego progu – prezentując ekskluzywne samochody […]

Czytaj dalej


Mikrokonwersje w branży hotelarskiej – od konfiguracji do interpretacji danych

Prowadzenie kampanii e-marketingowych, oprócz odpowiedniej wiedzy na temat dotarcia do potencjalnego gościa, wymaga szczególnie dobrego mierzenia efektów prowadzonych działań. Skorzystaj z porad i słynne mikrokonwersje uczyń swoimi przyjaciółmi. Google określa konwersję jako „działanie, które jest liczone, gdy ktoś wejdzie w interakcję z reklamą (np. kliknie reklamę tekstową lub obejrzy reklamę wideo), a następnie wykona działanie, […]

Czytaj dalej


Możliwości nowych przychodów

Pod wieloma względami hotelarstwo jest liderem we wdrażaniu inteligentnych technologii biznesowych. Od operacji po doświadczenie gości i marketing pozwalają one na oszczędności kosztów i możliwości uzyskania nowych przychodów, a także umożliwiają właścicielom hoteli osiągnięcie nowego poziomu rentowności Jednym z nowych trendów technologicznym w hotelarstwie jest IoT, czyli internet rzeczy, polegający na rozszerzeniu łączności internetowej na […]

Czytaj dalej


Automatyka w hotelu

Rosnąca konkurencyjność na rynku hotelarskim zmusza przedsiębiorców do szukania innowacyjnych technologii, które nie tylko zoptymalizują pracę w hotelu, ale także nadadzą mu atrakcyjność. Jakie wybierać rozwiązania i jak je wdrażać? Przemyślana inwestycja hotelowa, odpowiednio zaprojektowana konstrukcja oraz plan dla poszczególnych rozwiązań technologicznych to klucz do sprawnego zarządzania zasobami działającego hotelu. Au tomatyka w zarządzaniu hotelem […]

Czytaj dalej