Hotel Koronny w Zamościu

Jesienią w Zamościu otwarty ma zostać 4-gwiazdkowy hotel Koronny z 38 pokojami, dwoma multimedialnymi salami konferencyjnymi na 150 osób, restauracją, lobby barem, strefą relaksu i parkingiem na 60 samochodów. To drugi hotel 4-gwiazkowy w Zamościu.   Hotel, zlokalizowany jest przy ulicy Koszary, znajduje się w zabytkowym budynku na terenie byłych koszarów w otoczeniu parkowej zieleni. […]

Czytaj dalej


Sopot PIĘKNO I TROSKLIWOŚĆ – MERA HOTEL

Nazwa hotelu wywodzi się od imienia morskiej bogini Mera – postaci personifikującej wszystkie wartości, na których zbudowana została idea obiektu tj. nieskazitelne piękno i elegancja, wyjątkowa troskliwość, zdrowie i mądrość czerpana z natury. Mera jest jedynym hotelem w Polsce, którego fasada powstała w 100 proc. z naturalnego drewna. Uwagę zwraca również filozofia hotelu… Inwestycja skandynawskiego […]

Czytaj dalej


Wrocław Design i technologia – PURO

PURO Hotel to nowa jakość w polskim hotelarstwie. Jak sam siebie określa, to pierwszy inteligentny, niemal samoobsługowy hotel w Polsce. Wirtualny concierge, centralny panel sterujący wszystkimi urządzeniami w pokoju, przeszklona łazienka, publiczna strefa wypoczynkowa – PURO Hotel stanowi mariaż designerskiej awangardy z najnowocześniejszymi technologiami. Koncept inteligentnych hoteli PURO zakłada stworzenie sieci obiektów, które dzięki centralnej […]

Czytaj dalej


Czarny Las w Wożnikach

Kilkuhektarowy park ze stawami rybnymi, pałac z początku XX wieku, sześć nowych Dworków Pałacowych, sale konferencyjne, restauracja z tarasem widokowym, Winiarnia, Klub, Biblioteka, Oranżeria – wszystko to składa się na 4-gwiazdkowy kompleks hotelowy Pałac Czarny Las w Wożnikach, 30 km od Częstochowy. Jeszcze 200 lat temu tereny, na których obecnie znajduje się Pałac Czarny Las […]

Czytaj dalej


10 lat Novotel Kraków Centrum

13 września Novotel Kraków Centrum świętował swoje 10. urodziny. Na uroczystość przybyło ponad 200. znamienitych gości – wśród nich przedstawiciele świata biznesu, kultury, firm współpracujących z hotelem, reprezentanci biur podróży. Na urodzinach hotelu zjawiły się także gwiazdy muzyki, ekranu i sportu oraz liczni przedstawiciele krakowskich konsulatów. Na galę zaproszono pierwszego gościa hotelu – pana Zenona […]

Czytaj dalej


10 lat IBB GRAND HOTEL LUBLINIANKA

12 września IBB Grand Hotel Lublinianka w Lublinie obchodził swoje dziesiąte urodziny. Zaproszenie do świętowania tego jubileuszu przyjęło liczne grono przyjaciół hotelu m.in. przedstawiciele władz miasta, lubelskich uczelni, biznesu, kultury i mediów. Urodzinową zabawę poprowadził Olivier Janiak.   Właściciel hotelu, Sven von der Heyden, powitał gości i podkreślił, jak dumny jest z pozycji, jaką hotel […]

Czytaj dalej


5 lat andel’s Hotel Cracow

andel’s Hotel Cracow to hotel związany ze światem mody i designu, dlatego swoje 5. urodziny obchodził pod hasłem „Fashion, Light & Design”. Atrakcją wieczoru był pierwszy w Krakowie pokaz mody MMC Studio oraz projekt modowy inspirowany designem hotelu. Galę poprowadziła Joanna Horodyńska. 5 lat temu na placu przy Dworcu Głównym i Galerii Krakowskiej pojawił się […]

Czytaj dalej


Pożywne śniadanie dla hotelu

czyli co zrobić, żeby gość był zadowolony ze śniadania, a hotelarz na tym nie tracił.   Śniadanie to najważniejszy posiłek w hotelu. Tak twierdzą hotelarze. I słusznie, często jest to jedyny kontakt gościa z gastronomią hotelową. Poza tym, jeżeli jest to wydarzenie, które wprowadzi gościa w dobry nastrój, to na pewno zapamięta nasz hotel i […]

Czytaj dalej


O nowinkach oraz ikonach designu

Shumis – Pizzeria projekt Studio OPA To prostota, minimalizm i perspektywa dominują w tej przestrzeni. We wnętrzu zastosowno bardzo proste oraz niedrogie materiały. Pomysł wyśmienity. Większość siedzisk i ścian wykonana jest z płyty osb, którą zdobią napisy z neonów. Ściana wykończona jest puszkami jakby po zupie Andy‘ego Warhola i świetnie współgra z zielenią i bielą […]

Czytaj dalej


Benchmarking – metoda zarządzania hotelem

Jedną z najczęściej stosowanych metod kierowania grupą obiektów hotelowych jest benchmarking – metoda polegająca na porównywaniu procesów i praktyk stosowanych przez obiekty hotelowe z wybranymi wśród nich liderami w analizowanych dziedzinach. Analiza wyniku porównania jest podstawą doskonalenia się wszystkich obiektów mających za wzór wytypowanego lidera.   Istotą benchmarkingu jest zarządzanie przez mierzenie, zgodnie z zasadą, […]

Czytaj dalej