75 proc. Marriotta na CSR

Marriott International podjął decyzje o przeznaczeniu 75 proc. swojego budżetu na wyposażenie (FF&E) na zakupy od dostawców, którzy należą do MindClick Hospitality Sustainability Performance Index. Index mierzy poziom Corporate Social Responsibility, działania prośrodowiskowe i wysiłki na rzecz stworzenia zrównoważonego produktu. – Implementowanie standardów MindClick Index pozwoli nam uczynić nasze decyzje zakupowe bardziej świadomymi i wybierać […]

Czytaj dalej


Nowy hotel pod Wrocławiem

W Domasławiu pod Wrocławiem otwarty został hotel Eclipse. Obiekt oferuje 42 pokoje, cztery sale konferencyjne, restaurację i bar oraz część Fitness&Spa, wszystko urządzone w nowoczesnym stylu. Dobra lokalizacji, bliskość trasy A4, sąsiedztwo obwodnicy autostradowej sprawia, że dojazd do wszystkich newralgicznych punktów Wrocławia – centrum miasta, lotniska, nowy stadion – zajmuje 10-15 minut. Ponadto w hotelu […]

Czytaj dalej


Copernicus Toruń Hotel przyjął pierwszych gości

W październiku gości zaczął przyjmować 4-gwiazdkowy Copernicus Toruń Hotel ze 149 pokojami, salami konferencyjnymi o łącznej pow. ok. 800 mkw., a wkrótce z Fitness Clubem, kręgielnią, dwoma basenami (wewnętrznym i zewnętrznym) i centrum SPA.   Pierwszymi gośćmi hotelu byli uczestnicy 41. Krajowej Konferencji Badań Nieniszczących, organizowanej pod patronatem Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego. Powierzchnia całego hotelu […]

Czytaj dalej


BFC – Buduj Formę Człowieku!

Twórcy kompleksu wypoczynkowo-rekreacyjnego BoniFaCio SPA & Sport Resort pod Warszawą, którego oferta będzie oparta na silnej integracji usług z zakresu zdrowia, sportu i powrotu do natury, postanowili przetestować ją na własnej skórze. Podczas trzymiesięcznego projektu, pod nazwą „Buduj Formę Człowieku”, będą spożywali posiłki z menu hotelowego oraz wykonywali ćwiczenia wchodzące w skład programów treningowych ośrodka. […]

Czytaj dalej


Gra w zielone

Rozmowa z Waldemarem Tkaczykiem, przedstawicielem firmy ADA Cosmetics Polska   Kosmetyki naturalne, tak na rynku konsumenckim jak i hotelowym, bardzo się rozwinęły. Co jest tego przyczyną? W ostatnich latach odnotowujemy coraz więcej alergii skórnych, a jednocześnie rosnącą świadomość ekologiczną konsumentów. Szczególnie w przypadku kosmetyków do pielęgnacji ciała poszukiwane są produkty odpowiednie do wrażliwej skóry i […]

Czytaj dalej


Rusza II edycja plebiscytu „Hotel Roku”

Od 25. października można oddawać głosy, które wyłonią najlepsze polskie hotele w plebiscycie „Hotele Roku” organizowanym przez serwis rezerwacyjny HRS. Hotele otrzymają nagrody w dziewięciu kategoriach, a jeden z nich dodatkowo zdobędzie tytuł „Hotelu Roku”. Spośród wszystkich hoteli znajdujących się na platformie HRS.pl do udziału w plebiscycie zakwalifikowało się 91 hoteli. O wyborze decydowały ankiety […]

Czytaj dalej


Piekielne łóżko

Komfortowe łóżko – to pierwsze co liczy się według Gordona Ramsaya, który jeździ po Stanach Zjednoczonych i bierze w swoje ręce „najbardziej zaniedbane i odpychające hotele”. Znany z bycia piekielnym szefem kuchni Ramsay mierzy się z nową rolą. Kontrola łóżka to zazwyczaj zwrotny punkt programu w jego show „Piekielny hotel”. Nie brakuje łez, brzydkich słów […]

Czytaj dalej


Hotel bardziej efektywny

25 października w hotelu Best Western Felix w Warszawie odbyło się dziewiąte już w tym roku spotkanie hotelarskich profesjonalistów w ramach Akademii Hotelarza. Tym razem tematem szkolenia była „Optymalizacja operacyjna hotelu”. Elżbieta Nitsze, dyrektor marketingu i sprzedaży sieci Elbest Hotels, przedstawiła temat „Outsourcing – kiedy się opłaca?”. W ramach bloku znalazły się takie zagadnienia jak: […]

Czytaj dalej