DZIAŁ HOTELOWY w Cieślak & Kordasiewicz

Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz utworzyła departament hotelowy, wchodząc na rynek z doradztwem branżowym w tym zakresie. Dział hotelowy KDG będzie świadczył między innymi usługi w zakresie przygotowania i opracowania biznes planów, planów finansowo-ekonomicznych, badania rynku, audytów dochodowo-kosztowych, pozyskiwania międzynarodowych marek hotelowych, rachunkowości zarządczej, pozyskiwana finansowania i dofinansowania na projekty hotelowe, due diligence jak […]

Czytaj dalej


Nowa misja Novoteli – satysfakcja gościa

„YOU – Naszą misją jest Twoja satysfakcja” – pod takim hasłem marka Novotel wprowadza globalny program dbałości o zadowolenie gości. Celem programu jest dążenie marki do możliwie najwyższych standardów obsługi gości w hotelach tej sieci. Polska jest pierwszym krajem, w którym równocześnie we wszystkich obiektach sieci, zaczął obowiązywać program „YOU”.     Wedle jego założeń, […]

Czytaj dalej


…Ritz Carlton w Ałma-Acie

Sieć Ritz-Carlton Hotel Company ogłosiła otwarcie swojego pierwszego obiektu w Kazachstanie. 145-pokojowy hotel ulokowany w 37-piętrowym budynku Esentai Tower ruszy pod koniec roku w największym kazachskim mieście Ałma-Acie. Hotel znajdujący się w centrum miasta będzie częścią kompleksu Essential Park z dużym centrum handlowym, fitness clubem i apartamentami mieszkalnymi. – Ałma Ata jest ważnym centrum biznesowym […]

Czytaj dalej


W hotelu z Kate Moss

Z okazji premiery nowej serii programu „Inspektor Hotelowy” stacja BBC Entertainment przeprowadziła badanie opinii Polaków dotycząca korzystania z krajowych hoteli oraz pytając się, z którą postacią z brytyjskiego show-biznesu najchętniej dzieliliby pokój w hotelu. Okazało się, że z supermodelką Kate Moss.   Kate Moss zdobyła pierwsze miejsce, uzyskując 28 proc. głosów. Tuż za nią uplasowała […]

Czytaj dalej


Rok 2012 był dobry, jaki będzie 2013?

W 2012 roku rynek hotelowy w Polsce w pełni wykorzystał możliwości wynikające z pełnienia funkcji współgospodarza EURO 2012. Orbis osiągnął dobre wyniki sprzedażowe, poprawiając zarówno wskaźniki operacyjne, jak i finansowe – podsumowuje rok 2012 Laurent Picheral, prezes zarządu Orbis S.A.   Łączne przychody Grupy Hotelowej Orbis w 2012 r. wzrosły o 3,3 proc. w odniesieniu […]

Czytaj dalej


Hotelowe Walentynki

Walentynki to dla hotelarzy jedno z tych wydarzeń, które mogą im pomóc poprawić wyniki w trudnym okresie zimowym. Sukces zależy od przygotowanej oferty. Oto kilka przykładów promocji walentynkowych w polskich hotelach miejskich najwyższych kategorii. Kolacja Walentynkowa w hotelu InterContinental. Tego wieczoru romantycznym uniesieniom miały sprzyjać owoce morza w specjalnym menu Karola Okrasy, przy akompaniamencie fortepianu, […]

Czytaj dalej


Nowy portal rezerwacji dla rodzin z dziećmi

Ruszył portal rezerwacyjny i sprzedażowy pakietów wypoczynkowych dla rodzin z dziećmi, który powstał w ramach portalu www.rodzinawhotelu.pl. Rodzice, którzy planują wyjazd z dziećmi mają teraz w jednym miejscu przegląd ofert hoteli, które biorą udział w kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie. Partnerem technologicznym projektu jest HotelSystems.pl. Portal jest dostępny dla hoteli, które zgłosiły się do V edycji […]

Czytaj dalej


Nie zmienia się tylko gościnność

Patrząc z perspektywy na minione dziesięciolecia polskiego hotelarstwa można śmiało powiedzieć, że zmieniło się w nim wszystko, poza jednym – gościnnością, której oczekują od hotelu jego goście. Spełnianie ich oczekiwań, czyli właśnie gościnność, jest podstawą tej branży. Poza tym, wszystkie domeny działalności hotelarskiej uległy na przestrzeni ostatnich 50 lat bardzo dużym przemianom, szczególnie w Polsce. […]

Czytaj dalej