Remarketing dynamiczny§

Niezakupione oferty, niedokończone rezerwacje to codzienność hotelu. Poprawa wskaźników w tych obszarach jest kluczowym zadaniem. Oprócz standardowych, klasycznych narzędzi coraz częściej hotele mogą korzystać z najnowszych osiągnięć marketingowej techniki – remarketingu dynamicznego i remarketingu CRM. W idealnym świecie odsetek sfinalizowanych rezerwacji przez stronę WWW lub telefonicznych wyniósłby 100 proc. W rzeczywistości hotelowej jest to bardzo […]

Czytaj dalej


Warszawa: Marvipol buduje aparthotel Unique Tower

Marvipol Development rozpoczyna inwestycję w kompleks apartamentowy Unique Tower przy ul. Grzybowskiej obok Browarów Warszawskich z apartamentami pod wynajem krótkoterminowy. Deweloper sprzedaje je w systemie condo po 18-20 tys. zł za m kw. netto z gwarancją 7 proc. zwrotu rocznie i umową na 10 lat. Unique Tower to kompleks apartamentowców ulokowany na bliskiej Woli. Składają […]

Czytaj dalej


Witaj w hotelu – witaj w świecie nowych technologii

Chcąc dbać o jakość oferowanych usług i najwyższe standardy obsługi gości, trzeba zaprząc do tego najnowocześniejsze technologie. Tu już nie wystarczy miła obsługa, czystość i wygodny, klimatyzowany pokój z dostępem do szybkiego Wi-Fi. Trzeba zaoferować najnowsze rozwiązania technologiczne, spełniając oczekiwania coraz bardziej świadomych i wymagających konsumentów. Niewielu nawet stałych bywalców hoteli zastanawia się, jak bardzo […]

Czytaj dalej


Nowa odsłona Best Western Premier i Efekt Express w Krakowie

4-gwiazdkowe hotele Best Western Premier i Best Western Efekt Express Kraków łącznie z 348 pokojami i centrum konferencyjnym na 700 osób zakończyły proces modernizacji swoich części hotelowych. Whotelu Best Western Efekt Express całkowicie wyremontowano lobby i zmieniono wygląd recepcji, wyposażając je m.in. w nową posadzkę, nowoczesne meble, tapety oraz lampy we współgrających ze sobą kolorach […]

Czytaj dalej


W jaki sposób zaprząc nowe technologie do hotelu?

Wprawdzie branża hotelarska nie jest pierwszą, jaka przychodzi na myśl w kontekście wykorzystania nowych technologii, jednak rzeczywistość pokazuje, że pole manewru jest tu naprawdę ogromne. Dynamiczny rozwój technologii jest nie tylko interesującym zjawiskiem do obserwacji, lecz również czymś, czego na co dzień możemy doświadczać. Inteligentne telefony, samochody, mieszkania, hotele – to wszystko już istnieje i […]

Czytaj dalej


Nowa inwestycja w Uroczysku Siedmiu Stawów za 6 mln zł

W Uroczysku Siedmiu Stawów – XVI-wiecznym zamku, który pełni funkcję 4-gwiazdkowego hotelu ze SPA – zakończyła się inwestycja o wartości 6 mln zł. Na terenie obiektu powstało centrum bankietowo-konferencyjne w dawnej powozowni oraz część wypoczynkowa w odnowionej kuźni z winoteką. Do tej pory w Uroczysku funkcjonowały trzy sale konferencyjne, ale w związku z dużym zainteresowaniem […]

Czytaj dalej


Wi-Fi w hotelu – jak zapewnić gościom satysfakcję i bezpieczeństwo

Zapewnienie stabilnych i szybkich połączeń sieciowych to obecnie jedno z głównych wyzwań, przed jakimi stają administratorzy miejsc takich jak hotele, restauracje i kawiarnie, aby sprostać rosnącym wymaganiom i utrzymać wysoki poziom satysfakcji gości. Jako jedno z najważniejszych kryteriów podczas wyboru hotelu goście wymieniają dobrej jakości sieć bezprzewodową. Ze względu na liczbę użytkowników korzystających z Wi-Fi […]

Czytaj dalej


Śniadanie „Hotelarza”. O Warmii i Mazurach

W hotelu Willa Port Art & Business w Ostródzie odbędzie się 9 października kolejna debata z cyklu Śniadanie „Hotelarza”, tym razem poświęcona rynkowi hotelarskiemu na Warmii i Mazurach (poza Olsztynem, któremu poświęcone było Śniadanie dwa lata temu). W spotkaniu wezmą udział zaproszeni inwestorzy, właściciele i dyrektorzy generalni obiektów działających w miejscowościach turystycznych. Województwo warmińsko-mazurskie uchodzi […]

Czytaj dalej


Po pierwsze gość, po drugie technologia

Każdego dnia jesteśmy świadkami niebywałego postępu technologicznego w wielu dziedzinach życia. Również branża hotelarska korzysta z coraz większej liczby rozwiązań technologicznych zapewniających gościom komfort, ułatwiających funkcjonowanie obiektów i organizację pracy. Często jednak hotelarze zapominają, że nawet najbardziej wyszukane rozwiązania nic nie dadzą, jeśli zabraknie przy nich wyszkolonej obsługi i jej odbiorców. Odbiorcami technologii mogą być […]

Czytaj dalej


Nowy szef Raffles Europejski

Thomas Brugnatelli objął stanowisko dyrektora generalnego hotelu Raffles Europejski. Zanim objął stery w warszawskim hotelu, przez ostatnie sześć lat zajmował stanowisko dyrektora generalnego w 96-pokojowym The American Colony Hotel w Jerozolimie. Karierę w hotelarstwie rozpoczął w 1991 r. po ukończeniu Ecole hôtelière de Lausanne. Pracował w działach F&B szwajcarskiej grupy hotelowej Tschuggen Hotel Group i […]

Czytaj dalej